تخت بادی دو نفره دو رنگ اینتکس

intex 64408

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
3,490,000
3,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره دو رنگ اینتکس از محصولات جدید و ایده آل، راه اندازی آسان و سریع، دارای رویه ای مخملی و قابل شستشو، قیمت مناسب و ارزان

تخت بادی دو نفره دو رنگ اینتکس از محصولات زیبا و منحصر به فرد بوده که به دلیل نوع ساختار و کیفیت بالای خود، جزء مقاوم ترین تخت های موجود در بازار به حساب می آید. همچنین ظاهر مدرن و بسیار شیک محصول باعث می شود یک گزینه فوق العاده برای جایگزین نمودن این تخت خواب بادی با تخت های چوبی و فلزی باشد، چرا که سطوح بسیار عالی و استاندارد آن می تواند بستری راحت و بی نظیری را برای خوابیدن شما فراهم آورد. همچنین شرکت اینتکس برای جلب رضایت و راحتی افراد در هنگام خواب ساختار داخلی این محصول از جنس الیاف نخ پلی استر و جنس رویه و کناری این محصول را از نوع PVC مخمل تهیه کرده است، لازم به ذکر است پی وی سی ها از نمونه مواد لاستیکی هستند که از مواد غیر شیمیایی تولید می شوند تا هیچگونه حساسیت و ضرری برای پوست شما ایجاد نکند، همچنین خاصیت کشسانی و انعطاف بسیار بالای آن سبب شده تا تخت خواب های بادی به خوبی در برابر فشار بالا و همچنین ضربه مقاوم باشند و در هنگام نشستن و وابیدن دچار فرو رفتگی نشوید. باید عنوان نمود از مزایای خوب این نوع اجناس بخشیدن وزن سبک به محصول می باشد که باعث شده تا بتوانید به راحتی آن را با خود حمل و جا به جا به تمام مکان های مسافرتی خود کنید. بخش دیگری که در رابطه با این محصول مورد توجه افراد قرار می گیرد، بحث طراحی و ارگونومی این تخت خواب بادی بوده است که برای جلوگیری از تعریق و همچنین زیبایی بیشتر کالا بخش رویه محصول به صورت مواج با خطوط موازی ساخته شده است که این عامل سبب می شود جریان هوا بین بدن فرد و تخت به خوبی انجام پذیرد تا در استفاده های طولانی مدت دچار تعریق نشوید. لازم به ذکر است در کنار بسته بندی این محصول، یک کیف حمل و یک برچسب تعمیرات هم وجود دارد که می توانید از این برچسب در مواقع ضروری و هنگام آسیب دیدگی بدنه استفاده نمایید. هم اکنون برای خرید این تخت خواب بادی می توانید این کالای با کیفیت را از نمایندگی رسمی محصولات بادی اینتکس در ایران با قیمتی مناسب خریداری کنید.

 نوع خانگی و سفری
 طول 203 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ارتفاع46 سانتی متر
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC مخمل
 پمپ باد دارد
 ساک حمل  دارد
 اقلام همراه چسب تعمیر, ضمانت تست
 کد محصول  intex 64408

تخت بادی دو نفره دو رنگ اینتکس با ساختاری مقاوم و طبی از بهترین نوع تخت های بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس بوده که از به دلیل کیفیت و ظاهر فوق العاده خود توانسته در مدت زمان بسیار کوتاهی فروش بالایی را در نمایندگی اینتکس بدست آورد و امتیاز بالایی را در میان دیگر تخت های بادی کسب کند. محصولی که قابلیت استفاده برای افراد مختلف و همچنین بیماران عضلانی و استخوانی را داشته و از ویژگی های بسیار خوبی مانند ضد تعریق بودن نیز بهره مند است. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این کالا همانند سایر تخت های بادی از نوع مستطیلی بوده ساخته شده است. محصولی فوق العاده که با طرحی شیک و استانداردی خود توانسته رضایت و توجه بسیاری از مشتریان سخت پسند را جلب کند. قسمت رویه و نشیمنگاه این تخت خواب بادی همانطور که در تصویر نیز قابل مشاهده می باشد به صورت مواج ساخته شده که می تواند تاثیر مستقیمی را در جلوگیری از تعرقات بالای افراد در هنگام مصرف داشته باشد. البته این محصول به دلیل استفاده از روکش کامفورت بر روی آن قابلیت طبی بودن را به ارمغان می آورد، قابلیتی که می تواند برای تمامی مصرف کنندگان و افراد سالخورده بسیار مفید باشد. همچنین قسمت داخلی این تخت که همان دیواره های نگه دارنده آن بوده نیز از لایه های ضخیم و منعطف به صورت موازی و پشت سر هم طراحی شده تا به خوبی فشار های بالا را تحمل نماید. 

جنس بدنه

جنس بدنه استفاده شده در این تخت بادی دو نفره اینتکس از نوع پلاستیک PVC فشرده بوده که از مقاومت بالایی در برابر فشار و همچنین شرایط جوی مختلف بهره می برد. محصولی که در آن از روکش جیر یا همان مخمل استفاده شده است. که این روکش مخملی در سطح نشیمنگاه و کناره های محصول تعبیه شده تا به مواج بودن این قسمت برای جلوگیری از تعریق کمک شایانی کند. البته لازم به ذکر است در قسمت زیرین این کالا از لایه های طرح چرم استفاده شده تا در برابر سایش و پوسیدگی ها مقاوم باشد. همچنین قسمت مهم دیگر این تخت همانطور که ذکر شد، دیواره های داخلی آن بوده است که ساخته شده از جنس PVC فشرده چند لایه با انعطاف بالا می باشد تا وزن بالا و فشار های وارده را به خوبی تحمل کند. 

ابعاد و تحمل وزن

این تخت خواب بادی بادی همانند بسیاری از تخت های دو نفره از ابعادی معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 157 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بهره می برد که می تواند به راحتی تا دو نفر را با هر وزم و اندازه ای در خود جای دهد. این ابعاد تمام قسمت های تخت را شامل شده و به گونه ای ساخته شده تا در در سفر های مختلف نیز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین تحمل وزن این کالا به 203 کیلوگرم رسیده که تحمل وزنی کاملا مناسب برای دو شخص بالغ و بزرگسال می باشد، گرچه میتوان با کمی کاستن باد درون آن به مقدار 20 کیلوگرم نیز به ویژگی تحمل وزن این کالا اضافه نمود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...