تخت بادی دو نفره خانگی با پمپ باد 110 ولت

bestway 67487-N

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
3,450,000
3,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره خانگی با پمپ باد 110 ولت با طراحی خاص و زیبا و با رنگ بندی ترکیبی زیبای کرم و آبی، ارسال رایگان و سریع،48 ساعت مهلت تست

تخت بادی دو نفره خانگی با پمپ باد 110 ولت یکی دیگر از تخت خواب های بادی تمام مخمل شرکت بست وی بوده که برای استفاده به عنوان تخت خواب در منزل و اتاق های خواب به کار می رود . محصولی جدید و بسیار راحت برای سنین بزرگسال که از ظرفیت دو نفره با ارگونومی بسیار زیبا و جادار بهره می برد . این تخت بادی در واقع در میان یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین تخت های بادی دو نفره قرار گرفته که از فروش و رضایت مناسبی نیز از سوی خریداران به همراه داشته است . محصولی که ارگونومی قسمت های کناره آن به صورت سه طبقه ای بوده و نشیمنگاه آن نیز  به صورت صاف و یکدست می باشد .  جنس جیر رویه ، عاملی که می تواند در جلوگیری از تعرق بالا جلوگیری کند . همچنین این طراحی خود در زیبایی این کالا بسیار موثر بوده است . اما یکی از قسمت های بسیار مهم بدنه این تخت بادی دیواره ها و پایه های نگهدارنده داخلی تخت بوده که به صورت موازی طراحی شده و وظیفه اصلی آنها تحمل وزن و نگهداری بدنه اصلی است . در کل طراحی این تخت به صورت کاملا استاندارد بوده و هیچ اعضای اضافی که باعث اشغال بیشتر فضا در محل استفاده شود را ندارد  . جنس بدنه این کالا نیز از نوع پلاستیک PVC ضخیم با روکش تمام مخمل بوده که این روکش قسمت نشیمنگاه و کناره ها را در بر می گیرد . اما قسمت زیرین آن از نوع طرح چرم بوده و از قابلیت ضد آب بودن بهره می برد . پایه های نگهدارنده داخلی تخت نیز از جنس  PVC ضخیم و مقاوم می باشد . اگر قصد خرید این محصول بادی را دارید می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید .  

 نوع  خانگی 
 طول  203 سانتی متر 
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  43 سانتی متر
 تحمل وزن  273 کیلوگرم
 جنس رویه  pvc  با رویه جیر
 پمپ دارد 
 کیف حمل  دارد 
 کد محصول  bestway 67487-N

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...