تخت بادی دو نفره خانگی با رویه مخمل intex

intex64428

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره خانگی با رویه مخمل intex با توجه به جنس با کیفیت و مرغوب دارای طرفداران زیادی می باشد و همچنین مناسب برای انواع سلیقه ها در سنین مختلف می باشد .

تخت بادی دو نفره خانگی با رویه مخمل intex توسط برند محبوب اینتکس و در رنگی بسیار متنوع و خاص روانه بازارهای جهانی شده است . رویه این تخت بادی از جنس پارچه مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی برخوردار است . شایان ذکر است که این تخت بادی طبی علاوه بر رنگ شیک و ساده ای که دارد دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز می باشد که همن امر سبب می شود وقتی بر روی آن استراحت می کنید بدن شما در بهترین حالت ممکن قرار بگیرد و از خستگی شما جلوگیری به عمل می آورد و حتی اگر دچار کمر درد و یا درد های عضلانی هستید و از این بابت رنج می برید و نمی توانید تخت مناسب خود را انتخاب کنید این تخت بادی بهترین گزینه می باشد . از نکات دیگری که باید به آن توجه کرد این است که این تخت بادی دارای تحمل وزن بسیار بالایی می باشد و به طوری طراحی شده است که همه ی افراد حتی با وزن های بالا هم بتوانند از آن استفاده کنند و راحتی و آرامش را با این کالای با دوام تجربه کنند این محصول را به راحتی توسط پمپ باد برقی که در کنار تخت مشاهده می کنید می توان باد کرد و یا باد کالا را خالی کرد این محصول به راحتی جمع می شود و به سهولت می توانید آن را به وسیله کیف حملی که دارد همراه خود جا به جا کنید .  این تخت بادی دو نفره با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی سنتر اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید  . 

 نوع  خانگی
 طول  203 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  46 سانتی متر
 تحمل وزن  272 کیلوگرم 
 جنس بدنه  pvc برزنتی
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  دارد 
 کد محصول intex64428

تخت بادی دو نفره خانگی با رویه مخمل intex محصولی دیگر از شرکت اینتکس می باشد که دارای رویه ی مخمل می باشد که باعث فراهم آوردن خوابی بسیار عالی برای شما مشتریان عزیز می شود با خرید این محصول دیگر نگرانی از بابت خرید محصول با کیفیت و با دوام نباشید زیرا این محصول تمامی نیاز های شما را بصورت کامل بر طرف می کند و خوابی راحت برای شما به ارمغان می آورد همچنین این محصول را می توان در مکان های مختلفی همچون مسافرت ، هتل ها ، خانه ها و .... استفاده کرد و خوابی عالی و با آرامش را در مکان های مختلفی تجربه کرد تخت بادی دو نفره خانگی با رویه مخمل intex محصول شرکت ایتنکس با جنسی بسیار قدرتند و با کیفیت تلاش در برطرف کردن تمان نیاز های شنا مشتریان عزیز دارد به همین دلیل این محصول یک گزینه بسیار مناسب برای خرید می باشد از این رو شما می توانید این محصول با کیفیت و قدرتمند را از طریق همین سایت برای خود و یا برای افراد عزیزتان هدیه گرفته و انها را شگفت زده کنید .همچنین این محصول دارای پمپ داخلی می باشد که با قدرت خود می تواند این محصول را در کمتر از یک دقیقه کاملا باد کرده و یا باد آن را خالی کرده و آماده بسته بندی به حالت اول در آورد.

طراحی این محصول 

تخت بادی دو نفره خانگی با رویه مخمل intex دارای طراحی منحصر به فردی می باشد که می تواند شما را از هر نوع نگرانی درباره ی افت کیفیت خواب خود راحت کرده و با خیال راحت به استفاده از این محصول بپردازید این محصول با جدیدترین تکنولوژی موجود تولید شده و می تواند تضمین دهنده این باشد که می تواند به راحتی تمام نیاز های خواب شما عزیزان را برطرف سازد و به راحتی خوابی باکیفیت بالا به شما هدیه بدهد ، البته از این محصول نیز می توانید برای بیماران دارای کمردرد و مشکلات عضلانی و.... استفاده کنید زیرا با تعبیه جدیترین تکنولوژی ممکن و رویه ی کامفورت و مواج این امکان را به شما می دهد که به راحتی بدن خود را با سطح این محصول تطابق دهید و خوابی حتی راحت تر داشته باشید در طراحی این محصول به شدت به راحتی و کیفیت این محصول توجه شده و تلاش هر چه تمام تر متخصصان بر روی این محصول مشهود می باشد.

اقلام همراه این محصول 

این محصول علاوه بر امکانات بصری همچون زیبایی در طراحی و  . . . دارای اقلام همراهی می باشد که این محصول را حتی تکمیل تر از قبل می کند و به شما اجازه می دهد از این محصول در هر نقطه از زمان و مکان استفاده کنید از این اقلام می توان به (( پمپ جداگانه دستی برای باد کردن ، چسب تعمیر ، کیف حمل ، دفترچه راهنما )) اشاره کرد که در ادامه درباره ی هر یک از  این محصولات بیشتر می خوانیم :

برای مثال چسب تعمیر این محصول برای مواقعی می باشد که تخت بادی شما دچار آسیبی شده و برای صرفه جویی در زمان و هزینه نیاز به تعمیر آن توسط خودتان دارید شما می توانید با استفاده از این محصول به راحتی تخت بادی دو نفره خانگی با رویه مخمل intex را تعمیر و مثل روز اول آن از آن استفاده کنید ، کیف حمل نیز به شما در حمل و نقل آن کمک می کند در صورت نیاز آنرا جمع کرده و داخل کیف آن قرار داده و به راحتی این محصول را جابه جا می کنید.دفترچه همراه این محوصل هم برای این می باشد که در صورت نیاز اگر با سوالی برخورد کردید که درباره ی محصول باشد می توانید با مراجعه به این دفترچه سوال خود را برطرف کنید .علاوه بر آن از پمپ دستی همراه این محصول می توانید به عنوان تکمیل کننده حجم این محصول از نظر بادی استفاده کنید .

ضمانت

این محصول به صورت کامل از بهترین جنس برای ساخت یک محصول بادی استفاده شده است ولی با این حال باز هم احتمال وقوع اتفاقات متفرقه اعم از پارگی محصول ، سوختگی و  . . . می باشد به همین دلیل برای این محصول ضمانتی 48 ساعته تعبیه دیده ایم تا دصورت نیاز با پشتیبانی ما تماس گرفته و آن را گزارش داده تا ما در سریع ترین زمان ممکن برای برطرف کردن آن اقدام کنیم .


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...