تخت بادی دو نفره خانگی اینتکس

intex 64125EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره خانگی اینتکس قابل استفاده برای استفاده تمام سنین در محیط های خانگی و ویلای، دارای تست سلامت کالا و چسب تعمیر تنها در نمایندگی آنلاین محصولات بادی سنتر اینتکس

تخت بادی دو نفره خانگی اینتکس از مدل های جدید با طراحی منحصر به فرد از برند بزرگ اینتکس می باشد که به دلیل ویژگی ها و قابلیت های فوق العاده ای که دارد به یکی از تخت های های پر طرفدار و محبوب در میان مشتریان و خریداران محصولات بادی شده است. این تخت خواب بادی با توجه به ظاهر شیکی که دارد می تواند دکور و دیزاین زیبایی را برای اتاق خواب و ویلاهای شما فراهم آورد، چرا که علاوه بر رنگ آن داشتن طراحی خاص محصول می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. همچنین محصول بادی به عنوان تخت خواب طبی نیز معرفی می شود، زیرا کارشناسان و طراحان این محصول را به گونه ای طراحی کرده اند تا هنگامی که بر روی آن به استراحت می پردازید، بدن شما به طور مناسبی بر روی آن قرار گیرد و کوچک ترین آسیب و فشاری به بدن شما خصوصا در ناحیه سر و گردنتان وارد نشود. البته لازم به ذکر است شرکت سازنده جنس بدنه این تخت خواب بادی را از PVC جیر یا همان مخمل تولید کرده است که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد از انعطاف پذیری و نرمی بی نظیری نیز برخوردار می باشد و می توانید با خیالی آسوده از این محصول در تمام مکان های مسافرتی و خانگی استفاده نمایید. راه اندازی آن نیز بواسطه پمپ باد برقی که در کنار تخت قرار داده شده است انجام می شود و تنها کافیست با اتصال آن به برق هوای درون تخت را پر و در هنگام جمع آوری در سریع ترین زمان ممکن خالی نمایید. همچنین لازم به ذکر است نمایندگی اینتکس این محصول بادی را به همراه یک کیف حمل و برچسب تعمیرات به خریداران خود عرضه می کند تا در مواقع جا به جایی و یا آسیب می توانید از این اقلام کمک بگیرید. هم اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و یا از طریق سایت اینتکس این محصول فوق العاده را سفارش دهید. 

 نوع خانگی, سفری
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 جنس بدنه پی وی سی (مخمل)
 جنس بخش کناری پی وی سی (طرح چرم)
 پمپ دارد
 اقلام همراه چسب تعمیر, ساک حمل
 کد محصول   intex 64125EP

تخت بادی دو نفره خانگی اینتکس محصولی جدید و محبوب از تولیدات شرکت معتبر بزرگ اینتکس می باشد که برایی افراد بزرگسال و سالخورده برای استفاده در محیط های خانگی، مسافرتی، کمپینگ های تفریحی و... مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این تخت بادی از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت ایده آلی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول به طور کلی راحت می کند تا بتوانید آن را در تمام محیط های دلخواه با هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم. 

طراحی و آرگونومی :

با توجه به ابعاد مناسب و استاندارد این محصول، طراحی این کالای بادی به گونه ای بوده که فضای ایده آلی را برای استفاده افراد فراهم می آورد. چرا که همانطور که در تصویر نیز قابل ملاحضه می باشد قسمت رویه آن به صورت مواج و مشبک بوده که در بسیاری از تخت ها و تشک های بادی نیز دیده می شود. در همین راستا لازم به ذکر است این نوع طراحی مزیت های بسیار خوبی داشته که موجب راحتی استفاده بیشتر مصرف کنندگان خواهد شد. در واقع طراحی مشبک باعث عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان و فرم پذیری کالا می شود. همچنی در دیواره افقی بدنه این تخت خواب یک پمپ باد برقی و یک دریچه باد دستی مجزا از پمپ تعبیه شده که قابلیت جدا شدن از بدنه را نخواهد داشت و توسط برق شهری راه اندازی خواهد شد. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این تخت خواب بادی می توان به لایه های درونی آن اشاره کرد که به شکل موازی و پشت سرهم تعبیه شده اند تا موجب افزایش استحکام بدنه در هنگام مصرف شود.

جنس بدنه :

این تخت بادی به مانند سایر تولیدات این شرکت، ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش جیر یا همان مخملی بوده که از ضخامت مناسبی برخوردار می باشد و می تواند برای شما تداعی کننده تخت های سنتی و غیر بادی باشد تا بدن شما به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی و درد در ناحیه کمر و گردن نکند. علاوه بر این استفاده از روکش جیر در این محصول بادی موجب شده تا علاوه بر ایجاد فضای نرم و راحت برای خواب تا حدودی نیز در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان مقاوم باشد. قابلیت های بسیار خوب جنس بدنه این کالا داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچک می باشد بتوانید به آسانی محصول خود را حمل و جا به جایی به تمام مکان های مسافرتی کنید.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعادی که برای این تخت بادی در نظر گرفته شده معادل (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 45 سانتی متر) بوده که ابعادی کاملا مناسب در تخت های بادی دو نفره خانگی و مسافرتی می باشد. همچنین تحمل وزن این محصول معادل 270 کیلوگرم بوده و دو شخص بزرگسال با اطمینان خاطر تمام می توانند از آن استفاده کنند. البته با کم کردن کمی از باد درون آن می توان تحمل وزن محصول را حدود 20 کیلو گرم افزایش داد. 

نحوه راه اندازی و مراقبت :

برای راه اندازی این محصول ابتدا می بایست آن را در محلی صاف قرار داد و سپس بواسطه پمپ باد متصل به بدنه، آن را تنها با یک پریز برق و چرخاندن اهرم آن به راست هوای درون محصول را در مدت زمان 4 دقیقه نصب و راه اندازی کنید. در ارتباط با نحوه مراقبت این محصول کافیست محصول خود را پس از راه اندازی در برابر اشیاء نوک تیز و پرش بر روی آن دور نگه دارید تا از آسیب دیدگی و ترکیدگی دور بماند. البته اگر مشکلی برای محصول شما پیش آمد و یا سوراخ شد می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد، آن را ترمیم کنید و از آن استفاده کنید. 

جمع بندی :

تخت بادی دو نفره خانگی اینتکس محصولی از این شرکت بزرگ می باشد که برای محیط های خانگی، ویلایی، سوئیت، اتاق مهمان، کمپینگ، محل کار و... مورد استفاده قرار داد. همچنین این تخت خواب بادی علاوه بر ساختار بدنه و کیفیت بسیار مناسب خود، از حجم کوچکی نیز در حالت جمع شده برخوردار است که بتوانید به راحتی آن را  حمل و جا بجا نمایید. گفتنی است این تخت خواب بادی را می توانید به همراه 48 ساعت مهلت تست و تعمیر از طریق نمایندگی اینتکس در کمترین زمان ممکن تهیه نمایید و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...