تخت بادی دو نفره خانگی اینتکس

intex 64457EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره خانگی اینتکس ساخت برند معتبر intex بوده که با انعطاف پذیری بالا و سطح بسیار نرم جزو بهترین محصولات این برند می باشد , شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه اصلی اینتکس این محصول با کیفیت را تهیه نمایید .

تخت بادی دو نفره خانگی اینتکس از نمونه تخت های بادی طبی میباشد که در سال 2018 به بازار عرضه شد . این محصول از برند معتبر intex است . این تخت کیفیت بالایی داشته که به دلیل نرمی و انعطاف پذیری زیاد جزو محصولات پرفروش این برند است شما میتوانید با مراجعه به سایت اصلی اینتکس این محصول را تهیه کنید .فرم پذیری این تخت این بسیار بالا بوده زیرا سطح آن به صورت کامفورت طراحی شده است , ساختار لایه به لایه این محصول این ویژگی فراهم میکند که افراد با وزن های بسیار بالا نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند این تخت تا وزن kg270 را میتواند تحمل کند و به دلیل وجود لایه های میانی  , این محصول از حالت تو خالی بودن خارج شده و دارای ثبات شکلی میباشد و به هیچ عنوان دچار فرورفتگی و ساییدگی نمیشود بدنه این تخت از pvc قوی ساخته شده است که نمونه ای از بهترین وسایل برای ساخت این محصولات میباشد . بدنه این تخت دارای پمپ باد قوی چند کاره می باشد که شما میتوانید با استفاده از آن این محصول را در کمتر از 4 دقیقه راه اندازی کنید , رویه ی تمام جیر این تخت باعث نرمی بسیار آن شده و به زیبایی این محصول افزوده است شما درصورت تمایل می توانید برای خرید این کالا به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول با کیفیت را تهیه کنید .

 نوع  خانگی
 طول  191 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس بدنه  پی وی سی سه لایه
 تحمل وزن 274 کیلوگرم
 مناسب منزل و محل کار
 برند اینتکس
 کد محصول : intex 64457EP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...