تخت بادی دو نفره خانگی

Coleman 2000028164

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
3,550,000
3,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره خانگی برای استفاده دائمی در منازل و محل کار شما می باشد که نمایندگی اینتکس آن را با قیمتی مناسب و گارانتی تست به فروش می رساند

تخت بادی دو نفره خانگی از مناسب ترین تخت خواب های بادی تولید شده برای استفاده در اتاق خواب، ویلا، محل کار و... بوده که همانند دیگر تخت خواب های بادی می تواند گزینه ای مناسب برای جایگزین نمودن تخت های ابری و فنری است باشد زیرا این نوع تخت خواب علاوه بر داشتن قیمتی مناسب قابلیت حمل به مکان های دلخواه شما را نیز خواهد داشت. علاوه بر این تخت بادی دو نفره دارای جنس بدنه ای از نوع پی وی سی با دو نوع روکش جیر و طرح چرم تولید شده است که برای بخش رویه آن از روکش جیر و برای قسمت دیواره ها از روکش طرح چرم به منظور مقاوم بودن در برابر برخورد ضربه و اجسام تیز استفاده شده است. همچنین روکش مخملی این تخت بادی علاوه بر ایجاد زیبایی، بستری راحت و لطیفی را برای خوابیدن طولانی مدت شما به ارمغان می آورد. قابل به ذکر است انعطاف جنس PVC بسیار بالا بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچک فراهم میسازد تا به راحتی بتوانید آن را به راحتی حمل کنید. البته از دیگر ویژگی های مثبت این کالا می توان به قابل تعمیر بودن آن اشاره کرد که به آسانی، تنها بواسطه یک چسب مخمصوص اقدام به ترمیم محل آسیب دیده کنید. جدا از این موارد در طراحی ظاهری این کالا، از رویه مشبک و مواج برخوردار می باشد که این نوع طراحی موجب می شود تا جریان هوا به خوبی عبور داده شده و تا از تعریق مصرف کنندگان به خوبی جلوگیری شود. همچنین روش نصب و راه اندازی این محصول نیز بسیار ساده و با استفاده از پمپ باد برقی سرخود موجود در بدنه به راحتی انجام می پذیرد. این تخت بادی در حال حاضر در نمایندگی مرکزی محصولات بادی اینتکس با قیمتی مناسب و کیفیتی فوق العاده به فروش می رسد. 

 نوع خانگی, مسافرتی
 طول 198 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ باد دارد
 اقلام همراه برچسب تعمیر, دفترچه راهنما
 کد محصول  Coleman 2000028164

تخت بادی دو نفره خانگی از با کیفیت ترین و محبوب ترین محصولات تولید شده در سال جدید میلادی می باشد که با خصوصیات و ویژگی های بی نظیر خود توانسته به فروش بالایی در فر وشگاه مرکزی محصولات بادی اینتکس بدست آورد. از این رو می توان آن را یکی از بهترین گزینه های ممکن برای استفاده طولانی مدت یا مقطعی دانست که تمامی نیاز های شما را مانند، راحتی حین استفاده و زیبایی محیط را به خوبی برطرف می کند. که در ادامه به صورت کاملا جداگانه ای و در پاراگراف های مختلف به تشریح هر یک از انها خواهیم پرداخت.

طراحی و ارگونومی بدنه

این تخت خواب بادی دو نفره از نظر طراحی و ساختار بدنه در میان یکی از بهترین تخت های بادی های مقرون به صرفه و استاندارد برای تمام سنین قرار گرفته که علاوه بر مصرف کنندگان جوان و نوجوان برای سنین بالا و بیماران نیز بسیار مناسب خواهد بود. همچنین ارگونومی ساخت بیرونی آن نیز به صورت طبقه ای طراحی شده که علاوه بر افزایش ارتفاع، باعث انعطاف پذیری کالا نیز خواهد شد. از دیگر خصوصیات مهم و فوق العاده این تخت خواب بادی متعلق به بخش نشیمنگاه آن می باشد که به صورت مواج مشبک طراحی شده به همین دلیل دو قابلیت بسیار مهم طبی و ضد تعرق بودن را به ارمغان می آورد. مقاوم و محکم بودن سطح این تخت سبب می شود تا اعضای بدنی که با نشیمنگاه تماس دارند را ثابت نگه داشته و باعث اذیت شدن بدن در هنگام استفاده از این تخت نشود. همچنین مواج بودن سطح تخت می تواند در رد و بدل شدن هوا در هنگام خواب روی تخت کمک شایانی کند و در نتیجه باعث جلوگیری از تعرق بالا شود.

جنس بدنه

از دیگر فاکتور های مهم در رابطه با این محصول بادی پس از طراحی محصول، نوع ساخت آن می باشد که توجه بالایی به آن خواهد شد. چرا که تاثیر بسیاری بر مقاومت، کیفیت و همچنین سازگازی با شرایط مختلف محصول خواهد داشت که شرکت سازنده به آن توجه بالایی داشته تا شخص مصرف کننده با خیالی آسوده به استفاده از آن در تمام محیط های خانگی و مسافرتی بپردازد. در همین راستا جنس بدنه این تخت بادی نیز همانند بسیاری از محصولات بادی و تخت های بادی از نوع پلاستیک PVC مقاوم تولید شده که قادر است در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت بالایی را به عمل آورد. همچنین روکش این تخت از نوع دو جنس مختلف جیر و طرح چرم در نظر گرفته شده که از رویه مخمل در بخش سطحی و روکش طرح چرم را در بخش های کناری و زیرین محصول بکار برده اند. از سوی دیگر همانطور که می دانید تمام محصولات بادی در برابر اشیای تیز حساس می باشند، که یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده آن قابلیت تعمیر بسیار آسوده و سریع آن می باشد. یعنی در صورت صدمه دیدن تخت بادی خود می توانید با آموزش های لازم و یا سپردن به متخصصان نمایندگی اینتکس اقدام به تعمیر تضمینی محصول خود کنید. اما یکی از قسمت های مهم این تخت لایه های PVC استفاده شده در داخل آن بوده که به صورت تکیه گاه و پایه عمل می کنند و در نهایت باعث مقاومت بالای این تخت از لحاظ فشار در بدنه می شوند.

ابعاد بدنه و تحمل وزن

تخت های بادی اینتکس که در دو نوع سایز یک نفره و دو نفره تولید می شوند که در این تخت بادی ابعاد نیز به صورت کاملا استاندارد برابر (طول: 198 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) می باشد که می تواند به راحتی هر مصرف کننده ای با هر سنی را در خود جای دهد. از دیگر بخش های مهم در خصوص این تخت بادی تحمل وزن آن می باشد. محصولی که تا وزن 270 کیلوگرم را به صورت استاندارد تحمل می کند. البته این تحمل وزن همانطور که گفتیم به استاندارد بوده و این به معنی این است که مصرف کنندگان می توانند تا 20 کیلوگرم نیز به تحمل وزن این کالا اضافه نمایند به شرطی که تنظیم باد درستی روی این کالا صورت گیرد یعنی باید کمی از باد تخت کاسته شود تا به لایه های درونی تخت آسیبی نرسد. همچنین وزن کلی محصول نیز به صورت صورت سبک و کم حجم در نظر گرفته شده تا بتوانید آن را در تمام محیط های خانگی و مسافرتی حمل و جابجا نمایید. 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تخت بادی دو نفره می توانید به راحتی اقدام به انجام این کار کنید. تنها کافیست در ابتدا این کالا را به خوبی در سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و پس متصل کردن پمپ باد به برق اقدام به باد نمودن آن کنید. البته لازم به ذکر است برای جمع کردن محصول نیز می توانید از همین طریق و بواسطه این پمپ باد برقی، طبق راه اندازی اولیه جمع نمود. در ازتباط با مراقب و افزایش طول عمر کالا نیز باید عنوان کرد، بهترین راه مراقبت و نگه داری از این تخت بادی استفاده از یک روکش معمولی در قسمت رویه و زیرین آن، جلوگیری از پرش و جامپینگ کودکان بر روی آن و همچنین استفاده از ساک حمل برای جابجا نمودن محصول و... می باشد تا بتوانید این کالای بادی را سالیان سال و بدون هیچ آسیب دیدگی در اختیار داشته باشید. 

سخن پایانی

اگر به دنبال یک تخت بادی دو نفره با قابلیت های ضد تعرق و طبی می باشید، این تخت بادی می تواند گزینه ای عالی برای خود و خانواده تام باشد. شما می توانید هم اکنون پس از برسی اطلاعات داده شده و مشاهده تصاویر، این تخت خواب بادی مقرون به صرفه را به همراه چسب تعمیر و ضمانت تست از طریق سایت نمایندگی اینتکس خریداری کنید و لذت یک خواب راحت را بریتان به ارمغان آورید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...