تخت بادی دو نفره جدید با پمپ 220 ولت

Intex 64164NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره جدید با پمپ 220 ولت با بدنه ای مقاوم و با دوام، قابل استفاده برای سنین بزرگسال در محیط های خانگی و مسافرتی، ارسال سریع و رایگان به تمام نقاط کشور

تخت بادی دو نفره جدید با پمپ 220 ولت از مقرون به صرفه ترین تخت های تولید شده برای استفاده دائم در منزل و دیگر مکان های مسافرتی می باشد که با دارا بودن کیفیت مناسبی که نسبت به قیمت خود دارد توانسته به فروش بالایی در بازار ایران بدست آورد. همچنین این محصول به مانند دیگر تخت های بادی ارگونومی ساخت مشابهی داشته که هنگام استفاده احساس راحتی خوبی را به مصرف کننده منتقل خواهد کرد. قسمت رویه این تخت به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر گرفتن فرم اعضای بدن به منظور ایجاد سطحی راحت، تا حدودی نیز در برابر تعریق بالا جلوگیری کند. علاوه بر بخش بیرونی، در قسمت داخلی نیز لایه های منعطف و نسبتا ضخیم به صورت موازی و پشت سرهم تعبیه شده اند که در واقع وظیفه اصلی این لایه ها تحمل فشار ناشی از وزن و باد زیاد خواهد بود. همچنین در ساخت این تخت خواب بادی دو نفره از جنس PVC همراه با رویه جیر استفاده شده است که تنها قسمت کف به منظور مقاومت، چسبندگی و ثابت ماندن تخت از روکش طرح چرم استفاده شده تا استحکام لازم را داشته باشد. همچنین در دیواره افقی بدنه این تخت، یک پمپ باد برقی پرتوان نصب شده که به هیچ عنوان قابلیت جدا شدن از بدنه نیز نخواهد داشت و می توانید بواسطه آن هوای درون آن به راحتی و در کمترین زمان پر و تخلیه نمایید. علاوه بر این به دلیل انعطاف بالایی که برخوردار می باشد، امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم می سازد تا به آسانی محصول خود را حمل و جا به جا کنید. هم اکنون در صورت تمایل به خرید این محصول بادی می توانید آن را از طریق فروشگاه اینتکس ویژه تهیه کنید. 

 نوع خانگی 
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC با رویه جیر
 پمپ باد دارد
 اقلام همراه چسب تعمیر , ساک حمل
 کد محصول  Intex 64164NP

تخت بادی دو نفره جدید با پمپ 220 ولت نمونه ای از جدیدترین تخت خواب های بادی با طراحی خاص و بی نظیر از شرکت بزرگ اینتکس می باشد که با بدنه دو رنگ خود یکی از تخت های پر طرفدار و محبوب در نمایندگی محصولات بادی اینتکس شده است. این تخت بادی همانطور که ملاحضه می کنید برای استفاده افراد بزرگسال به صورت دو نفره طراحی شده و ساختار فوق العاده و مستحکمی را دارا می باشد. تخت خواب های بادی به دلیل ساختار بادی که دارن از وزن پایینی برخوردار بوده و به همین دلیل می توانید به سهولت محصول خود را جابجا کنید و در مکان های مسافرتی بهره ببرید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با بررسی کامل تر محصول سایر ویژگی ها و مزیت های آن بپردازیم. 

طراحی و آرگونومی

این تخت خواب بادی از بهترین و جدیدترین متد روز دنیا طرحی شده که به همین دلیل توانست مدت زمان کوتاهی به محبوبیت و فروش بالایی دست یابد. آرگونومی ساخت این محصول با توجه به سایز و اندازه دو شخص بالغ و بزرگسال به صورت مستطیلی و لایه ای ساخته شده تا تخت خواب، مقاومت و استحکام لازم را داشته باشد. این تخت خواب بادی دارای رویه مواج به شکل برجسته و فرو رفته بوده، که این طراحی باعث انعطاف بالای تخت و طبی شدن آن شده است تا بدین ترتیب فشار بر روی اندام ها کاهش یافته و جریان خون حالت طبیعی خود را حتی در هنگام خواب حفظ نماید. لازم به ذکر است این نوع طراحی از عرق کردن بدن جلوگیری خواهد کرد. همچنین لایه های داخلی تخت نیز به صورت فایبرتک و منعطف طراحی شده است تا تخت از ثبات بالا تری برخوردار باشد و بتواند وزن های بالا را نیز تحمل کند. علاوه بر این قسمت برجسته دور تا دور تخت به عنوان بالش نیز استفاده می شود که شما را از داشتن بالش دیگر بی نیاز می کند. اینتکس این تخت خواب بادی خود را به مانند سایر تخت های بادی به همراه پمپ باد برقی سرخود طراحی کرده است تا راه اندازی و نصب آسانی را داشته باشید.

جنس محصول

از دیگر فاکتورهای عالی این تخت می توان به جنس بدنه این تخت خواب اشاره کرد که اینتکس برای ساخت آن از جنس بسیار مقاوم PVC استفاده کرده است. این تخت از ساختار لایه این برخوردار بوده یعنی بدنه آن ساختار دو لایه داشته که این گونه ساختار باعث می شود بدنه تخت بادی ضخامت بیشتری داشته باشد و در برابر فشار و ضربه استحکام بالایی را از خود نشان دهد. سطح تخت بادی همچنین از یک لایه جیر پوشیده شده است که علاوه بر زیبایی، لطافت خوبی را به تخت بخشیده و تا حد زیادی از عرق کردن بدن جلوگیری می کند و افراد می توانند با خیالی آسوده از این محصول بهره ببرند. همچنین بخش کف این تخت بادی ضخامت بیشتری از سایر قسمت ها دارد تا در برابر ساییدگی لغزش، مقاوم عمل کند. 

ابعاد، وزن و تحمل وزن

ابعاد اصلی این محصول جدید پس از راه اندازی برابر (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) می باشد که ابعادی کاملا مناسب برای استفاده 2 شخص بزرگسال همراه با یک کودک خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع در نظر گرفته شده برای آن نیز  به صورت بلند و استاندار می باشد تا به مانند تخت های آماده اسفنجی و فنری عمل کند. با این ویژگی و امکان جمع آوزری آسان اینن تخت بادی، شما می توانید از این کالا به راحتی در تمام مکان های دلخواه و در هر محل مورد نظری مورد استفاده قرار دهید. همچنین باید عنوان کرد با توجه به این ابعاد تحمل وزن این محصول برابر 273 کیلوگرم بوده که تحمل وزن بالا و بسیار مناسب برای این تخت خواب می باشد. جدا از اینموارد وزن بسته بندی این کالا 8 کیلوگرم بوده  با وجود یک ساک حمل، جا به جایی این کالا را آسوده تر خواهد کرد.

جمع بندی

تخت بادی دو نفره جدید با پمپ 220 ولت محصولی پر فروش، پر طرفدار و مقرون به صرفه در سال جدید میلادی از برند اینتکس می باشد که توانسته در کمترین زمان مشتریان و خردیداران بسیاری را به سوی خود جذب کند. محصولی با قابلیت ضد تعرق و همچنین وزن کم برای حمل در تمام مکان های دلخواه و مسافرتی می باشد که می تواند برای انواع محیط های خانگی و ویلایی بسیار مناسب باشد. هم اکنون برای خرید این کالا کافیست از فروشگاه اینتکس به سه روش تلفنی، اینترنتی و حضوری اقدام نمایید.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...