تخت بادی دو نفره تمام جیر intex

intex 66957

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره تمام جیر intex با لایه های ضخیم و بدنه ای انعطاف پذیر، ارزان قیمت و مقرون به صرفه، دارای گارانتی تست سلامت و ارسال رایگان

تخت بادی دو نفره تمام جیر intex  از با کیفیت ترین تخت های بادی شرکت اینتکس با ابعاد مناسب و تحمل وزن 280 کیلوگرمی، برای مصارفی همچون محیط های خانگی و مسافرتی در ویلاها و سوئیت ها تولید شده است. این محصول بادی نیز همانند دیگر محصولات مشابه خود، از جنس PVC با روکش جیر یا همان مخمل به صورت یکدست به رنگ طوسی ساخته شده است که این نوع طراحی علاوه بر بخشیدن ظاهر شیکی برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها، بهترین انتخاب نیز برای بزرگسالان و جوانان باشد چرا که این نوع اجناس به دلیل لطافت و نرمی بالا می تواند خاصیت ضد تعریق بودن را برای این کالای بادی به ارمغان آورد تا بتوانید با خیالی آسوده برای مصارف دائمی خود از آن بهره ببرید. از دیگر ویژگی های بسیار برجسته این تخت بادی می توان به سطح مواج و مشبک آن اشاره کرد که راحتی این تخت خواب بادی را افزایش داده تا حس فوق العاده ای را به مانند سایر تخت ها و تشک های فنری و اسفنجی به شما منتقل دهد. همچنین از دیگر خصوصیات و مهمترین عامل ترغیب مشتریان به خرید این محصول داشتن یک عدد پمپ باد متصل به بدنه به صورت برقی و دوکاره می باشد، که تنها کافیست با متصل کردن آن به برق، هوای درون محصول خود را در مدت زمان 4 الی 5 دقیقه پر و خالی نمایید. لازم به ذکر است در صورت آسیب دیدن این تخت بادی می توانید به کمک برچسب تعمیرات اقدام به تعمیر بخش آسیب دیده کنید و یا تعمیر آن را به متخصصین و کارشناسان نمایندگی اینتکس بسپارید. شما می توانید هم اکنون این تخت بادی دو نفره اینتکس را با قیمت ارزان و مناسب از فروشگاه اینتکس تهیه نمایید و لذت یک خواب راحت را برای خود به ارمغان آورید. 

 نوع خانگی , سفری
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 تحمل وزن 280 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC تمام جیر
 پمپ دارد
 نوع پمپ  سرخود برقی
 اقلام همراه  ساک حمل, برچسب تعمیر
 کد محصول  intex 66957

تخت بادی دو نفره تمام جیر intex از دیگر تخت های محبوب و پر طرفدار، میان دیگر تخت های بادی شرکت اینتکس می باشد که با کیفیت بالا و طراحی فوق العاده خود به فروش بالایی در بازار ایران بدست آورده است. تخت های بادی امروزه به دلیل کارایی و ویژگی های خود، از کاربردی ترین ابزار های استراحتی نام برده می شوند، چرا که در اکثر مواقع در دسترس است و قابلیت حمل و جابجایی را نیز دارا می باشند. که از مزیت این تخت نسبت به سایر تخت خواب ها سنتی می توان به فضای اشغالی کمتر آن توجه کرد، زیرا در صورت دلخواه و عدم استفاده شما می توانید پس از هر بار مصرف آن را در ابعاد کوچک جمع کرده و از اشغال فضای محیط جلوگیری کرد. به همین دلیل با وجود طراحی، ابعاد و سایر ویژگی های عالی این کالای بادی می توان به محبوبیت آن پی برد. در ادامه ی این مطلب با نقد و بررسی آن می پردازیم...

طراحی بدنه :

همانطور که میدانید تمامی افراد در هنگام خرید محصولات، خصوصا محصولات بادی به نوع طراحی ظاهری و نوع کیفیت محصول توجه بالایی داشته اند. این محصول بادی نیز با در نظر گرفتن تمامی سلایق و علایق مردم این کالای بادی را با کیفیت و ساختاری بسیار مقاوم تولید شده و با طراحی منحصر به فرد خود باعث آسودگی خاطر افراد در هنگام استفاده از این محصول شده است. با مشاهده دیگر تخت های بادی اینتکس در سایت متوجه خواهید شد اکثر محصولات دارای شیارهای عمودی، مشبک و مواج هستند که این موضوع نیز نسبت به این محصول بادی مستثنی نخواهد بود و باعث شده که تخت از راحتی بالایی برخوردار باشد. همچنین علاوه بر آن، این نوع ساختار باعث عبور جریان هوا شده و خاصیت ضد تعریق بودن به محصول بخشیده تا اشخاص به هنگام مصرف خواب راحت را تجربه نمایند. البته جنس در نظر گرفته شده نیز برای این کالای بادی به دلیل کیفیت استاندارد و مناسب خود علاوه بر جلوگیری از تعریق افراد، باعث شده تا وزن این تشک تا حد بسیار زیادی پایین بیاید و در عین حال مقاومت بسیار بالایی در مقابل  فشار و ضربه های احتمالی که ممکن است به آن وارد شود.

جنس و کیفیت بدنه:

بدنه ی این تخت خواب بادی دو نفره همانطور که در عنوان آن نیز ذکر شده است به صورت مخملی با لایه های ضخیم و مقاوم پی وی سی به صورت دولایه تولید شده. که اینتکس برای ایجاد دوام و افزایش طول عمر محصولات خود از پی وی سی استفاده خواهد کرد که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار میباشند. رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل در نظر گرفته شده که در عین زیبایی، برای جلوگیری از تعرق بدن نیز مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین از ویژگی های بدنه ی این محصول می توان به ضد سایش و پوسیدگی اشاره کرد که بسیار کارامد می باشد. البته لازم به ذکر است این جنس بواسطه چسب تعمیر قابلیت ترمیم محصول را خواهد داشت که نمایندگی اینتکس آن را به صورت رایگان به همراه محصول به تمام خریداران خود عرضه خواهد کرد. 

ابعاد و وزن :

این تخ با دارا بودن ابعادی مناسب با طول 203 سانتی متر، عرض 152 سانتی متر و ارتفاع 56 سانتی متر تولید شده. لازم به ذکر است این ابعاد قابلیت تحمل وزنی بیشتر  270 کیلوگرم را دارد که می تواند بسیار مناسب با دو فرد بزرگسال باشد. البته وزن بدنه این محصول نیز حدود 8 کیلوگرم می باشد که این عامل سبب شده است که بتوانید به راحتی در منزل آن را منتقل کرده و یا در مسافرت های خانواگی خود، به راحتی آن را در ماشین جا داده و با خود حمل کنید. باید عنوان کرد با همراه داشتن ساک مخصوص این تخت خواب نیز کار حمل و نقل آن نیز بسیار ساده تر خواهد شد. تخت بادی دو نفره اینتکس برای استفاده های داخلی و  در اتاق خواب منازل شما ساخته و طراحی شده که با ابعادی استاندارد به سهولت جابجا و حمل خواهد شد.

جمع بندی:

تخت بادی دو نفره تمام جیر intex با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین تخت های بادی این شرکت برای استفاده در انواع سفر ها و حتی در منزل بوده که با دارای قابلیت هایی همچون ضد تعریق بودن، وزن سبک، ساک حمل، چسب تعمیر، و 48 ساعت مهلت تست توسط نمایندگی اینتکس قابل عرضه به تمام نقاط کشور خواهد بود. شما نیز می توانید برای خرید و سفارش این محصول بادی دو نفره به صورت حضوری و اینترنتی آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...