تخت بادی دو نفره تاج دار بست وی

bestway 69020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
4,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره تاج دار بست وی یکی از مرغوبترین محصولات اینتکس میباشد که مناسب برای تمام سنین به خصوص بزرگسالان قابل استفاده می باشد که میتوانید آن را در سریع ترین زمان در اختیار داشته باشید .

تخت بادی دو نفره تاج دار بست وی یکی از جدیدترین محصولات شرکت معتبر بست وی می باشد . ازسه لایه موازی داخلی تشکیل شده است که لایه های کناری و زیرین آن از جنس پی وی سی است که می تواند در برابر ضربه های شدید و اجسام تیز مقاوم و مستحکم باشد و لایه رویه آن مخمل لطیف می باشد که می توانید با آن خوابی راحت را تجربه کنید یکی دیگر از دلایل مستحکم بودن این کالا می توان به الیاف ابریشمی که در قسمت رویه آن  قرار دارد اشاره کرد .  این کالا با ارتفاع و اندازه مناسبی که دارد قابل جا به جایی آسان برای شما در مسافرت های کمپینگ, ویلا ها, و منزل شما می باشد . یکی دیگر از ویژگی های این تخت بادی با کیفیت می توان به پمپ  بادی برقی آن نیز اشاره کرد که می توانید در سریع ترین وقت ممکن  باد آن را خالی و پر کرد شیار هایی که در رویه این کالا می بینید خاصیت ضد تعریق بودن آن را به ارمغان آورده است و همچنین این ویژگی باعث می شود که شما در ناحیه کمر و ستون فقرات خود احساس نارضایتی نداشته باشید . این محصول با کیفیت و عالی تا 48 ساعت مهلت تست در اختیار خریداران قرار داده است . این کالا را از دست ندهید و برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش آن به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید و یا با شماره تماس های مربوطه تماس بگیرید و خریدی با مطمئن را با ما تجربه کنید . 

 نوع  خانگی, سفری
 طول  229 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  79 سانتی متر 
 تحمل وزن  280 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc با رویه جیر 
 پمپ  دارد 
 ساک حمل  دارد 
 کد محصول  bestway 69020

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...