تخت بادی دو نفره با پمپ باد مجزا

Bestway 67345

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
3,280,000
3,170,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره با پمپ باد مجزا با کیفیت و قیمتی مناسب، با بدنه ای مقاوم و مستحکم، راه اندازی سریع و آسان به همراه ارسال رایگان

تخت بادی دو نفره با پمپ باد مجزا از برترین و ایده آل ترین محصولات بادی برای خوابیدن و استرحت های طولانی مدت می باشد که با کمی تفاوت در نوع ساخت و رنگ بدنه خود توانسته از نمونه های پر آوازه و پر طرفدار در فروشگاه اینتکس باشد. همانطور که می دانید این نوع از تخت خواب ها به صورت بادی می باشند و شامل تفاوتهایی نسبت به تخت های فنری و چوبی می باشد و تا به امروز به دلیل داشتن مزیت های زیاد و قابلیت حمل از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین محصولات بادی به شمار می آید. از سوی دیگر این محصول با آرگونومی و طراحی فوق العاده خود به صورت یکدست مشکی تولید گردیده است و به همین جهت می تواند یک گزینه عالی برای دکوراسیون منازل و اتاق خواب های شما باشد و خود را با انواع رنگ ها وقف دهد. همچنین از مهم ترین ویژگی های محصول که دارا بودن رویه طبی آن می باشد، که به صورت مواج همراه با خطوط موازی و برآمده طراحی شده است که این عامل باعث می شود تا سطح تخت انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و بتواند به خوبی فرم بدن را به خود بگیرد. علاوه بر این از دیگر ویژگی های خوب این تخت بادی می توان به بالش بادی سرخود آن اشاره کرد تا دیگر از داشتن یک بالش مجزای دیگر بی نیاز شوید. از دیگر آیتم های مهم دیگر در پروسه تولید این تخت بادی، بحث جنس بدنه آن می باشد که از اهمیت بالایی برخودار بوده و می توانید سالیان سال بدون هیچ دغدغه ای از آن بهره ببرید. جنس بدنه این محصول بادی از پلاستیک PVC ضخیم با روکش طرح چرم و مخمل تهیه شده است که در قسمت زیرین و کناره های آن از روکش طرح چرم و برای سطح آن از روکش مخمل استفاده شده است. لازم به ذکر است روکش مخملی که در این کالا استفاده شده است، کاملا از تعریق مصرف کنندگان جلوگیری کرده و تاثیر زیادی در نرمی و لطافت محصول خواهد داشت. همچنین این نوع از اجناس به دلیل انعطاف پذیری بالا وزنی سبک به کالا بخشیده است تا در مواقع دلخواه بتوانید آن را به راحتی در تمام مکان های مسافرتی و ویلایی خود، به کمک کیف نگهدارنده کالا، آن را حمل و جا به جا کنید. هم اکنون می توانید این محصول را با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر از نمایندگی محصولات بادی اینتکس خریداری نمایید. 

 نوع خانگی
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 ظرفیت آب 273 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ باد  دارد
 کیف حمل دارد
 کد محصول  Bestway 67345

تخت بادی دو نفره با پمپ باد مجزا از سری تخت خواب های بادی ایده آل و با کیفیت از برند بس وی می باشد که مناسب برای استفاده در اتاق های خواب با هر متراژ و اندازه ای می باشد چرا که در صورت عدم استفاده به سادگی جمع آوری خواهد شد تا فضای اشغال شده را به فضا بازگرداند. همچنین جنس رویه این تخت بادی از پی وی سی مخمل در نظر گرفته شده که این نوع روکش علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی برخوردار است و می تواند برای شما تداعی کننده تخت خواب های بادی غیر بادی و سنتی باشد. در ادامه این توضیحات قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت خواب بادی راهنمایی کنیم. 

طراحی و آرگونومی ساخت :

این تخت خواب بادی دارای با رنگ بدنه ای فوق العاده و همه پسند به صورت یکدست مشکی با رویه ای جذاب و لطیف از مخمل و طرح چرم طراحی شده تا هنگام استفاده آن در محیط اتاق خواب منازل خود، ظاهری مدرن و زیبایی را برای فضا ایجاد کنید. همچنین علاوه بر رنگ آن، رویه این تخت خواب بادی به صورت مواج تولید شده که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد. البته لازم به ذکر است این نوع طراحی مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است تا بهترین حالت را برای بدن شما فراهم آورد و بتوانید در استفاده های طولانی مدت احساس خستگی و درد به شما عزیزان دست ندهد. در همین راستا در بخش فوقانی این تخت خواب یک سطح برآمده و بلند پیاده سازی شده تا در مواقع در دسترس نبودن بالش، بتوانید از آن بهره ببرید و لذت یک خواب راحت را تجربه نمایید. همچنین یک عدد پمپ باد سرخود نیز به همراه این تخت خواب بادی وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به باد کردن و حتی تخلیه هوای درون محصول در کمترین زمان ممکن کنید. لازم به ذکر است که یک عدد ساک حمل نیز به همراه این تخت خواب بادی وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول حتی در مسافرت ها نمایید. در هنگام خرید این محصول می توانید برچسب تعمییرات نیز تهیه نمایید، برچسب تعمییرات در مواقع بروز مشکل به شما کمک شایانی می کند و توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعمیر محصول نمایید و مجدد مورد استفاده خود و عزیزانتان قرار دهید. 

جنس بدنه :

اگر مطالعه ای در ارتباط با محصولات بادی اینتکس و بست وی داشته باشید، متوجه خواهید شد که جنس بدنه آن ها از پی وی سی می باشد و در بخش های مختلف از تنوع جنس ها برای بالا بردن راحتی مصرف کنندگان استفاده می شود، چرا که این نوع ساختار باعث می شود محصولات از کشسانی و استحکام بالایی برخوردار باشند تا به سختی دچار آسیب دیدگی شوند. در بخش رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشد؛ که علاوه بر این شرکت سازنده برای زیبایی و مقاومت بیشتر کالا، در بخش های کناری و کف این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که استحکامی بالایی را برای این تخت خواب بادی به ارمغان آورد. البته لازم به ذکر است که محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند و لازم است که شما مصرف کنندگان هنگام راه اندازی و استفاده آن، سطحی صاف و بدون هیچگونه اشیاء تیز را در نظر بگیرید. 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تخت خواب بادی همانطور که در بخش ابعاد و مشخصات آن عنوان شده است، معادل ( طول: 203 سانتی متر، عرض: 157 سانتی متر و ارتفاع : 48 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آل و استانداردی را برای دو نفر به صورت همزمان فراهم می آورد. لازم به ذکر است که یکی از مهمترین خصوصیت هایی که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تخت خواب های بادی باید به آن توجه نمایید قابلیت تحمل وزن می باشد زیرا تاثیر بالایی در برآورده کردن نیازهای شما دارد. بنابراین قابلیت تحمل وزن این تخت خواب بادی بالغ بر 275 کیلو گرم در نظر گرفته شده است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد. وزن این تخت خواب بادی برابر با 6 کیلو گرم می باشد که توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل حمل به تمام مکان های مسافرتی می باشد.

جمع بندی :

تخت بادی دو نفره با پمپ باد مجزا توسط برند محبوب بست وی به بازارهای جهانی عرضه شده است که با بدنه ای محکم و مقاوم، به همراه روکشی لطیف و ضد تعریق استفاده شده است که استحکامی ایده آل را به این تخت خواب بادی بخشیده است. از دیگر خصوصیات مثبت این تخت خواب بادی دو نفره تحمل وزن بالا، وزن سبک و ساک حمل می باشد که بواسطه این عوامل بتوانید با خیالی راحت و آسوده از آن استفاده نمایید. تخت بادی دو نفره با پمپ باد مجزا با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی مرکزی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...