تخت بادی دو نفره با ارتفاع کم

intex 67748

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره با ارتفاع کم در نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران، با قیمت مناسب و ضمانت تست کالا

تخت بادی دو نفره با ارتفاع کم از برترین و با کیفیت ترین تولیدات شرکت بزرگ چینی اینتکس می باشد که در مقایسه با دیگر تخت بادی های مرسوم در بازار جزء یکی از بهترین گزینه های ممکن برای استفاده طولانی مدت یا مقطعی دانست که تمامی نیاز های شما را به خوبی برطرف خواهد کرد. همانطور که می دانید برای مصارف خانگی و ایجاد زیبایی بیشتر به محیط، ظاهر و نوع طراحی، از ویژگی های مهم محصول مورد نظر به شمار می رود که این تخت خواب بادی با داشتن رنگ یکدست و مدرن خود یک گزینه ایده آل می باشد که می تواند نمایی فوق العاده را برای محیط اتاق خواب ها و ویلاها ایجاد نماید. همچنین این تخت خواب بادی دو نفره از نمونه تخت های بادی با عنوان تخت پرتابل یا قابل حمل می باشد، چرا که وزن بسیار سبک و کم وزن آن ها باعث شده تا به راحتی بتوانید تخت بادی را به هر محل و مکانی جابجا نمایید و آن را جایگزین تخت های فلزی و یا چوبی کنید چرا که این تخت علاوه بر داشتن مزیت های بسیار، می تواند به راحتی جمع آوری شود تا در صورت نیاز فضای بیشتری را برایتان فراهم آورد. از دیگر ویژگی های مثبت تخت های بادی این است که شما می توانید نرمی و سفتی تخت را تغییر دهید و خودتان ارتفاع و هوای درون آن تنظیم نمایید چرا که نوع طراحی این تخت به گونه ای می باشد که به راحتی و در سریع ترین زمان توسط یک پمپ باد برقی و متصل به بدنه راه اندازی خواهد شد و دیگر نیازی به پمپ های دستی و گران قیمت نخواهید داشت. از دیگر خصوصیات مهم این محصول، پس از ظاهر آن می توان به جنس بدنه و روکش استفاده شده در آن اشاره کرد، که شرکت سازنده اینتکس با بهره گیری از مرغوب ترین اجناس خود اقدام به تولید محصولات بادی کرده است. به همین دلیل برای ایجاد دوام و طول عمر کالا، جنس در نظر گرفته شده برای این محصول بادی از نوع پلاستیک PVC با روکش جیر بوده که از کیفیت و ضخامت بالایی نسبت به روکش طرح چرم داشته، زیرا در برابر عواملی مانند فشار، ضربه، وزن بالا، سایش و پوسیدگی مقاومت لازم را دارا می باشد. البته نمایندگی اینتکس با ارائه خدمات پس از فروشی که در اختیار مشتریان خود قرار داده است، می توانید این محصول را به همراه 48 ساعت گارانتی تست و برچسب تعمیر، به صورت تلفنی، آنلاین و یا حضوری خریداری نمایید. 

 نوع خانگی
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 جنس بدنه مخمل ضد تعریق
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ باد دارد
 ساک حمل دارد
 کد محصول  intex 67748

تخت بادی دو نفره با ارتفاع کم محصولی از شرکت intex می باشد که با استفاده از بهترین مواد موجود برای تولید یک تخت بادی تولید شده است که با عنصر زیبایی و دوام نیز یکی شده و به شما عزیزان کمک می کند که خواب راحت داشته باشید این محصول همچنین دارای ارتفاع کمی از زمین می باشد و همین عمر باعث می شود محصول قابل استفاده به عنوان یک تشک خواب نیز باشد که به قابلیت های این محصول اضافه می کند برای استفاده از این محصول کافیست پمپ همراه این محصول را به برق زده و در کمتر از یک دقیقه تخت خواب دو نفره بادی برای شما باد خواهد شد که البته این زمان برای یک تخت بادی بسیار مناسب می باشد این محصول می تواند برای افرادی که دارای بیماری های عضلانی و یا کمردرد هستند به راحتی استفاده شود و تا پایان دوره ی نقاهت برای آنان بستری مناسب طلقی شود عموما محصولات center-intex از تمامی استاندارد های تولید بهره مند می باشند و بسیار باکیفیت و قدرتمند از هر نظر می باشند که این محصول نیز از این قاعده جا نمانده و با کیفیت خود می تواند شما را شگفت زده کند .همچنین این محصول با طراحی زیبا می تواند برای خانه شما به عنوان وسیله ای مدرن به چشم بخورد البته در صورت نیاز نداشتن آن در طول روز می توانید انرا به راحتی با استفاده از پمپ داخلی باد آنرا خالی کرده و برای جمع آوری آماده کنید.

طراحی منحصر به فرد 

این محصول همانطور که از عنوانش پیدا می باشد دارای ارتفاع کمی نسبت به رقیبان و هم نوعانش می باشد اما در اینکه تخت بادی دو نفره با ارتفاع کم محصولی بی نقص می باشد و مناسب برای هر خانواده ای می باشد تاثیری نمی گذارد بلکه برعکس باعث می شود ارزش خرید این محصول بالاتر نیز برود زیرا با طراحی زیبای این محصول می توانید از آن برای دکور استفاده کنید و یا از حجم کم این محصول در هنگام مسافرت استفاده کنید و آنرا براحتی باز کرده و از آن استفاده کنید. برای تولید تخت بادی دو نفره با ارتفاع کم از بهترین متد های ساخت تخت بادی استفاده شده است و شما از بابت کیفیت آن خیالتان راحت باشد .

جنس این محصول 

عموما برای ساخت و تولید محصولات بادی از جنس pvc استفاده می شود و دلیل مناسب برای این کار دارند زیرا pvc بسیار مقاوم در برابر عنوان خطرات جانبی می باشد و به جرعت می توان گفت این انتخاب برای یک تخت بادی بسیار مناسب می باشد . برای انتخاب pvc دلایلی بسیاری میتوان آورد اما ما به اصلی ترین دلایل آن در ادامه می پردازیم.این جنس عموما بخاطر مقاومت بالا در برابر ضربات و .. مورد استفاده قرار می گیرد اما  pvc  می تواند در برابر رطوبت و آب نیز بسیار مناسب عمل کرده و شما را شگفت زده کند. همچنین این جنس می تواند مقاومت خوبی در برابر حرارت و دمای بالا از خود نشان دهد که این نیز یکی از هزاران دلیل برای استفاده در این محصول می باشد .البته این محصول قابلت زد آلودگی نیز دارد که می تواند شما را دربرابر آلودگی های پوستی و باکتریایی محافظت نماید.

اقلام همراه این محصول 

تخت بادی دو نفره با ارتفاع کم را می توان یکی از کامل ترین محصولات سایت center-intex دانست که البته با قرار دادن اقلام همراه برای استفاده راحت تر در هر زمان و هرمکانی آن را کامل تر نیز می کند زیرا با داشتن چسب تعمیر این محصول می تواند در خانه شما توسط شما تعمیر شده و به راحتی دوباره قابل استفاده قرار گیرد همچنین می توانید با استفاده از چسب تعمیر در هزینه و زمان بسیار صرفه جویی کنید.همچنین این محصول دارای کیف حمل برای انتقال راحت تر این محصول به مکان های مختلف می باشد که با استفاده از آن شما میتوانید این محصول را به مکان های مورد نظر خود برده و در آنحا به استفاده از تخت بادی دو نفره با ارتفاع کم بپردازید. با تعبیه دفتر چه همراه در این محصول می توانید در صورت وجود سوال در نحوه ی استفاده از محصول آن را باز کرده و اطلاعاتی دقیق درباره ی سوال خوود را مطالعه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...