تخت بادی دو نفره بالش دار مرتفع

bestway 67534

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره بالش دار مرتفع از سری محصولات با کیفیت و پر فروش شرکت بست وی می باشد . این کالا می تواند محصولی منحصر به فرد و بسیار کاربردی برای استفاده در منازل و ادارات باشد .

تخت بادی دو نفره بالش دار مرتفع جایگزینی مناسب برای تخت های فلزی و چوبی که جای زیادی را اشغال می کند می باشد . این محصول به دلیل مواج بودن سطح آن از راحتی بسیاری برخوردار است و از لحاظ راحتی نیز قابل مقایسه با محصولات دیگر نمی باشد و مناسب برای تمام سنین مخصوصا برای افراد سالمند و کسانی که از درد های عضلانی رنج می برند می باشد . مواد داخلی این تخت خواب بادی از مواد اولیه بسیار مرغوب و مقام ساخته شده است که به همین سبب دارای طول عمر بسیاری است . این محصول نیز از پی وی سی چند کاره ساخته شده است که باعث مقاومت بالا و انعطاف پذیری بسیاری می شود و به دلیل می تواند افراد با وزن های بالا نیز تحمل کند . از مزایای خوب این محصول می توان به سبک بودن و کم جا بودن , راحتی و انعطاف پذیری بالا , قابل حمل بودن آن ها و هم چنین قیمت پایین و کیفیت بالای آن اشاره کرد که همین دلایل باعث شده در عصر جدید خریداران زیادی به سمت این محصولات بادی روی بیاورند . دیگر ویژگی خوب این کالا این می باشد که بدنه این کالا تمام جیر می باشد و کاملا ضد تعریق  و ضد آب نیز می باشد و سطح مواج آن راحتی بسیاری برای شما به ارمغان می آورد . این محصول دارای پمپ باد برقی در قسمت افقی خود می باشد که باعث راه اندازی این محصول در حداقل زمان می شود . اگر قصد خرید این محصول با کیفیت را دارید می توانید با مراحعه به سایت اصلی سنتر اینتکس این کالای باور نکردنی را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تهیه و استفاده کنید .

 نوع  خانگی , اداری 
 طول  203 سانتی متر 
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  43 سانتی متر 
 تحمل وزن  295 کیلو گرم 
 جنس بدنه  تمام جیر ضد تعریق 
 نوع پمپ  پمپ باد برقی چند کاره
 اقلام همراه  ساک حمل و نقل و چسب تعمیرات 
 کد محصول  bestway 67534

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...