تخت بادی دو نفره اینستا بد با پمپ باد برقی

insta bed 840017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
4,080,000
3,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره اینستا بد با پمپ باد برقی با کیفیت و طبی، دارای ظاهری شیک و مدرن، فروش در نمایندگی رسمی محصولات بادی اینتکس

تخت بادی دو نفره اینستا بد با پمپ باد برقی با ظاهری مدرن و شیک در نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس می باشد که با ساختار فوق العاده مرغوب و با کیفیتی که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در اتاق خواب ها و یا محیط های کاری می باشد که فضایی ویژه و زیبایی را ایجاد کند. از ویژگی هایی که این تخت خواب بادی داراست و می تواند با تمام سلیقه ها همخوانی داشته باشد، رنگ و جنس استفاده شده در این محصول می باشد که با رنگ بدنه ای جذاب و بی نظیر خود می تواند تاثیر زیادی در جلب نظر و زیبایی اتاق خواب شما داشته باشد. همچنین به دلیل ساختار بدنه این کالا از جنس PVC و مخمل در تمام بخش های این تخت خواب، سبب شده تا محصولی راحت و منعطف را در اختیار داشته باشید، زیرا این نوع اجناس بدلیل مقاومت و استحکام بالا در برابر فشار و ضربه از برترین اجناس رایج در تولید محصولات بادی می باشد تا علاوه بر راحتی، محصولی با دوام را در اختیار داشته باشید. لازم به ذکر است این محصول را به وسیله پمپ باد برقی اتوماتیک و دو کاره در کوتاه ترین زمان ممکن به مدت 4 دقیقه راه اندازی و یا در صورت نیاز خالی نمایید. همچنین با توجه به خدمات پس از فروشی که از سوی نمایندگی اینتکس عرضه خواهد شد، این کالا به همراه یک ساک حمل، چسب تعمیر و 48 ساعت گارانتی تست سلامت در اختیار خریدران خود قرار می دهد. هم اکنون اگر قصد خرید این تخت خواب بادی را دارید می توانید با کیفیت عالی و قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس سفارش دهید و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرد. 

 نوع خانگی
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 47 سانتی متر
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC دو لایه
 پمپ باد دارد
 اقلام همراه چسب تعمیر, ساک حمل
 کد محصول  insta bed 840017

تخت بادی دو نفره اینستا بد با پمپ باد برقی تخت خوابی زیبا و مدرن می باشد که شرکت سازنده سعی داشته آن را با استفاده از فناوری های جدید و روز دنیا طراحی کند تا مطابق با تمام سلایق و علایق افراد باشد، به همین دلیل سطح انعطاف پذیر و طبی و همچنین ظاهر و رنگ فوق العده آن سبب شده این محصول بادی یکی از برترین تخت های نمایندگی اینتکس به شمار آید. این تخت خواب بادی با توجه به ویژگی های بسیار عالی که دارد امروزه گزینه بسیار خوبی برای خرید شما عزیران می باشد، چرا که می تواند کارایی بهتر از تخت های ابری با بدنه چوبی یا فلزی را به همراه داشته باشد. تخت خواب های بادی محصولاتی کاملا پرتابل و قابل حمل هستند بنابراین شما می توانید به راحتی محصول خود را جابجا کنید. در این مطلب با نقد و بررسی این تخت خواب بادی دو نفره می پردازیم...

ظاهر و نوع طراحی محصول

این تخت خواب بادی با طراحی رویه مواج یا کامفورت و همچنین طراحی فایبرتک ساخته شده است. رویه مواج تخت را همانطور که در تصویر مشاهده می کنید تنها برای زیبایی نبوده، بلکه این نوع طراحی ساخت به انعطاف بیشتر تخت کمک کرده و می تواند فرم پذیری بیشتری را به تخت ببخشد. به همین دلیل افراد حس بهتری را در هنگام خواب داشته و از تعریق جلوگیری خواهد کرد. قسمت های میانی این تخت بادی همچنین دارای ساختار لایه بندی شده یا فایبرتک می باشد، که استفاده از این نوع آرگونومی ساخت باعث شده تخت خواب از ارتفاع باشد. از طرفی ساختار های میانی آن سبب شده تخت از حالت تو خالی بودن و بادکنکی خارج شود، تا بتواند وزن های بالا تری را تحمل کند و بطور ثابت بماند. این تخت بادی نیز به مانند بیشتر تخت خواب های بادی اصل و اورجینال دارای پمپ باد برقی سرخود در بدنه می باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

جنس محصول

از دیگر فاکتور های مهم در ساخت تخت خواب بادی استفاده از اجناس مرغوب برای ساخت بدنه آن می باشد. بدین ترتیب شرکت سازنده برای ساخت تخت خواب بادی دو نفره مخمل فوق از جنس بسیار خوب و با کیفیت پی وی سی استفاده کرده است، پی وی سی ها از سری مواد لاستیکی با قدرت کشسانی بالا می باشند که برای ساخت بسیاری از محصولات بادی استفاده می شود. زیرا استفاده از PVC ضخیم برای ساخت تخت بادی فوق باعث شده است تا کیفیت بدنه به مراتب افزایش یابد و بتواند دوام و ماندگاری بالاتری را در برابر فشار، ضربه، سایش و پوسیدگی ها داشته باشد. لازم به ذکر است برای ایجاد لطافت و نرمی کالا سطح رویه آن را از  پارچه مخمل استفاده کرده اند که علاوه بر زیبایی بیشتر آرامش فوق العاده ای را به مصرف کننده منتقل خواهد کرد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن محصول

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا برابر با (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 47 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو شخص بالغ و بزرگسال می باشد. این ابعاد در واقع ابعاد حالت راه اندازی شده این تخت بادی بوده و تمام قسمت های بدنه را شامل می شود. البته زمانی که این محصول را جمع کنید ابعاد آن نیز بسیار کمتر خواهد شد به همین دلیل باعث جای گرفتن در کوچکترین فضا ها نیز خواهد شد. همچنین نکته دیگر مهم این تخت تحمل وزن 273 کیلوگرمی آن می باشد که مقداری بسیار مناسب برای این محصول می باشد. وزن بسته بندی آن نیز 8 کیلوگرم بوده که وزنی قابل قبول برای این کالا محسوب می شود. علاوه بر این می توانید آن را در صورت دلخواه توسط ساک حملی که در اختیارتان قرار داد به راحتی حمل و جابجا نمایید. 

راه اندازی محصول

راه اندازی تخت بادی دو نفره اینستا بد همانطور که از نام و عنوان از مشخص می باشد دارای یک پمپ باد برقی و قوی می باشد که کار با این پمپ سرخود بسیار ساده و آسان است. زیرا این پمپ باد سرخود 110 ولتی می باشد که با قدرت بسیار خوبی که دارد می تواند در کمترین زمان تخت بادی را راه اندازی کند. این پمپ با کمک برق شهری کار کرده و به همین دلیل نیز شما می توانید پس از هر بار استفاده به سادگی تخت بادی را جمع کرده و در مواقع مورد نیاز سریع آن را راه اندازی کنید. لازم به ذکر است این پمپ باد قابلیت مکش باد را نیز دارد که می توانید برای جمع کردن محصول به سادگی و کمی صبوری این کار را انجام دهید.

سخن پایانی

با توجه به ویژگی هایی ذکر شده در ارتباط با این کالا، می توانیم به این موضوع پی ببریم تخت های بادی می توانند بهترین گزینه برای استفاده های تمامی افراد حتی در مسافرت ها و کمپینگ ها باشد. پس بنابراین می توانید این محصول بادی را به همراه گارانتی تست و همچنین یک چسب تعمیر برای ترمیم آسیب دیدگی های جزئی، از طریق سایت معتبر اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...