تخت بادی دو رنگ کامفورت بست وی

bestway 62572

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو رنگ کامفورت بست وی محصولی جدید از شرکت bestway می باشد که در سال 2018 با کیفیت باور نکردنی و دیزاینی فوق العاده زیبا و شیک , متناسب با هر سلیقه ای وارد بازار شد .

تخت بادی دو رنگ کامفورت بست وی با استفاده از دو رنگ کاملا متفاوت ساخته شده است که در عین حال بسیار جذاب و شیک است . شرکت بست وی تولید کننده ی این کالای با کیفیت می باشد که با وزن کمی که دارد به راحتی قابل حمل است و به آسانی می توان آن را جا به جا کرد . سطح رویه ی آن تمام جیر می باشد و این رویه کاملا ضد تعریق نیز است و به راحتی میتوانید ساعات طولانی را روی آن به استراحت بپردازید مواد اولیه با کیفیتی برای ساخت این کالا به کار رفته است که به همین دلیل دارای طول عمر بالایی است و تحمل وزن های بالا را نیز دارد . تعداد طبقات این محصول به سه لایه میرسد و ساختار موازی دارد و سطح مواج آن باعث انعطاف پذیری بالا آن شده است و همچنین خاصیت فنری بالایی دارد . از دیگر قابلیت های فوق العاده این محصول این است که شما خریداران می توانید میزان نرمی و سفتی آن را طبق سلیقه خود تغییر دهید . این محصول دارای پمپ باد برقی می باشد که با استفاده از این پمپ می توان تخت بادی را در حداقل زمان ممکن راه اندازی کرد . ساک حمل و نقل و چسب تعمیرات از اقلام همراه این تخت خواب بادی می باشند که هردوی آن ها بسیار کار آمد هستند . این تخت های بادی بارها مورد آزمایش قرار گرفته اند و به همین دلیل دارای کیفیت مناسبی هستند . شما می توانید این تخت بادی را با قیمت فوق العاده در سایت سنتر اینتکس سفارش دهید و در حداقل زمان آن را درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع  خانگی , اداری 
 طول 203 سانتی متر 
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  46 سانتی متر 
 تحمل وزن  273 کیلو گرم 
 جنس بدنه  رویه ی جیر ضد تعریق
 نوع پمپ  پمپ باد برقی چند کاره 
 اقلام همراه  ساک حمل و نقل  , چسب تعمیرات 
 کد محصول  bestway 62572

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...