تخت بادی دونفره کامفورت بست وی

bestway 67444

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دونفره کامفورت بست وی خاص با رویه ای مخملی و مقاوم و خوش دوخت و بسیار انعطاف پذیر با وزن اندک و تحمل وزن بالا مناسب استفاده بزرگسالان با هر وزنی می باشد .

تخت بادی دو نفره کامفورت بست وی از سری تخت های بادی شرکت بست وی بوده که از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد . این محصول دارای رویه ای از جنس مخمل بوده که دارای انعطاف و لطافت قابل توجهی می باشد . همچنین در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . به دلیل رویه مواجی که در تصویر نیز قابل مشاهده هستند باعث می شود بین بدن و این تخت بادی گردش هوا ایجاد شده و مانع از تعریق بدنتان به هنگام استفاده شود . همچنین این محصول با رنگ خاص خود می تواند متناسب با انواع دکور های منازل شما باشد و جلوه زیبایی را برای منازل شما فراهم سازد . این محصول با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد به راحتی این امکان را به شما می دهد  تا آن را را در هر مکانی جا به جا کنید و همچنین می توان از این کالا در فضاهای کوچک با متراژ کم نیز استفاده کرد . از دیگر مزایای این محصول می توان به پمپ باد برقی آن اشاره کرد که به راحتی و بدون هیچ سختی این امکان را برای شما فراهم می کند که تخت بادی خود را باد کرده و یا در مدت زمان 4 دقیقه باد آن را خالی کنید . این تخت بادی دارای یک کیف حمل نیز می باشد که دیگر برای حمل این محصول دغدغه ای نداشته باشید . شما میتوانید در صورت تمایل آن را از سایت معتبر سنتر اینتکس تهیه نموده و خریدی مطمئن را با ما تجربه کنید . 

 نوع  خانگی 
 طول  203 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر
 ارتفاع  38 سانتی متر
 تحمل وزن  295 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc با رویه جیر 
 پمپ  دارد 
 کیف حمل دارد 
 کد محصول  bestway 67444

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...