تخت بادی دونفره پشتی دار اینتکس

intex 66980

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دونفره پشتی دار اینتکس طرفدار و خریداران زیادی را از وقتی روانه بازار شده است جذب خود کرده است . این کالای بادوام هم اکنون در سایت اینتکس موجود می باشد .

تخت بادی دونفره پشتی دار اینتکس یک محصول شیک و خاص است که به تازگی روانه بازار شده است . بعد از یک روز کاری خسته کننده همه ما به دنبال یک خواب راحت شبانه هستیم .  تخت خواب مناسب مطمئنا در راحتی خواب ما تاثیر گذار است به همین خاطر است که قبل خرید تخت خواب باید بدانیم که چه تختی برای ما مناسب است و دارای چه ویژگی هایی می باشد . این محصول به دلیل رویه جیر و همچنین طبی بودن خود باعث شده است که مناسب برای تمامی افراد به ویژه افراد سالمند و یا دارای دیسک کمر و درد های عضلانی و... باشد . رنگ این محصول جوری طراحی شده است که بنا بر سلیقه تمامی افراد باشد و با رنگ خاص خود نمای زیبایی به اتاق خوابتان بدهد . این تخت یکی از محبوب ترین تخت خواب هایی می باشد که در میان تمامی افراد از جایگاه ویژه ای برخورد دار است . از مزایای دیگر این کالا می توان به پمپ باد برقی این تخت اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد در کوتاه ترین زمان ممکن تخت را خالی و پر کنید و در مواقع ای که به آن نیاز ندارید آن را جمع کنید . این تخت خواب بادی به دلیل وزن مناسبی که دارد به شما کمک میکند که به سهولت آن را جا به جا کرده و به دلیل تحمل وزن بالای محصول در برابر فشار و ضربه مقاوم است . این محصول دارای برچسب تعمیرات می باشد و قابلیت شستشو دارد . در صورت تمایل و خریداری این تخت خواب دونفره بادی می توانید از طریق سایت اینتکس اقدام به ثبت خرید خود کنید . 

 نوع  خانگی
طول 246 سانتی متر
 عرض 178 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 تحمل وزن290 کیلوگرم
 جنس بدنه برزنت
 پمپ  دارد
 کیف حمل  دارد
 کد محصول intex 66980

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...