تخت بادی دونفره همراه با پمپ باد دوکاره

bestway 67574

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دونفره همراه با پمپ باد دوکاره یکی از زیباترین و متنوع ترین تخت خواب های بادی می باشد که بهترین گزینه برای استفاده در سفر ها می باشد .

تخت بادی دو نفره همراه با پمپ باد دوکاره محصولی با کیفیت از شرکت بست وی می باشد . داشتن خوابی راحت و با کیفیت نیاز اصلی همه ما انسان ها است . نداشتن تختی مناسب باعث می شود که احساس ناخوشایندی داشته باشیم و دلیل آن هم این است که بد استراحت کرده ایم و خواب راحتی نداشته ایم نداشتن تخت خواب مناسب باعث ایجاد چنین وضعیتی می شود که اثرات جانبی مانند مثل سر درد و کمر درد و... در پی دارد . این تخت خواب بادی با توجه به رویه مواج خود خاصیت ضد تعریق بودن را دارد و نیز جنس پی وی سی آن نیز باعث می شود پس از استراحت حس مطلوبی داشته باشیم . طبی بودن آن باعث می شود تا به بدن آسیبی وارد نشود و همه افراد بتوانند از این کالا استفاده کنند . این کالا به دلیل ابعاد و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل و جا به جایی در مسافرت ها و محیط های خانگی می باشد که به وسیله پمپ بادی موجود در کنار تخت آن را باد کرده و استراحت کنید و یا در مواقع لزوم آن را جمع آوری کنید . این شرکت برای حمل آسان تر این کالا یک کیف حمل در نظر گرفته است که به شما کمک میکند بدون دردسر این محصول را همراه خود جا به جا کنید . تحمل وزن این تخت بادی بسیار بالا بوده و افراد با وزن های بالا هم می توانند از این محصول استفاده کنند . برای خریداری این محصول و یا کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مربوطه تماس گرفته و یا از طریق سایت سنتر اینتکس این تخت خواب بادی را تهیه کنید . 

 نوع  خانگی , سفری 
 طول  203 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر
ارتفاع  38 سانتی متر
 تحمل وزن  250 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC با رویه جیر
 پمپ  دارد 
 کیف حمل دارد
 کد محصول bestway 67574

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...