تخت بادی دونفره با سطح موازی

intex 67767EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دونفره با سطح موازی محصولی متفاوت از برند معتبر بست وی می باشد که به دلیل زیبایی و طراحی منحصر به فردش به راحتی با دکوراسیون منزل ست می شود و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است .

تخت بادی دونفره با سطح موازی این تخت بادی بسیار زیبا و شیک و در عین سادگی ساخته شده است و همین به یکی از دلایل محبوبیت آن بدل شده است دومین دلیل محبوبیت آن هم قیمت فوق العاده و مقرون به صرفه آن است دلیل سوم مربوط به کیفیت آن است که بسیار مرغوب و با دوام است به علاوه در نظر داشته باشید که این تخت از طول عمر زیادی نیز برخوردار است از دیگر ویژگی های خوب این تخت این است که شما می توانید میزان نرمی و سفتی آن را تغییر دهید و طبق سلیقه خود از آن استفاده کنید . از مزایای این محصول می توان به پرتابل و قابل حمل بودن آن و همچنین سبک و کم جا بودن آنها اشاره کرد که همین ویژگی ها باعث شده که در عصر جدید خریداران به سمت این تخت خواب بادی روی بیاورند . اگر در منزل شما افراد مسن یا سالخورده زندگی می کنند پیشنهاد ما به شما این کالای با کیفیت با قیمت مقرون به صرفه است زیرا که این محصولات یکی از بهترین محصولات شرکت اینتکس است که از راحتی و نرمی بسیاری برخوردار است و همچنین رویه ی این محصول از جیر است که کاملا ضد تعریق می باشد و مناسب برای استفاده طولانی مدت نیز است این محصول دارای پمپ باد برقی چند کاره می باشد که تخت بادی را در حداقل زمان راه اندازی می کند . اگر شما نیز مجذوب این محصول فوق العاده شده اید می توانید با مراجعه به سایت معتبر سنتر اینتکس این تخت بادی منحصر به فرد را سفارش دهید . 

 نوع  خانگی
 طول  203 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  33 سانتی متر 
 تحمل وزن  270 کیلو گرم 
 جنس بدنه  تمام جیر ضد تعریق 
 نوع پمپ  پمپ باد برقی چندکاره 
 اقلام همراه ساک حمل و نقل و چسب تعمیرات 
 کد محصول  intex 67767EP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...