تخت بادی جدید یک نفره Intex

Intex 64161EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی جدید یک نفره Intex از محصولات برتر و پر فروش در نمایندگی مرکزی اینتکس، با 48 ساعت مهلت تست و ارسال رایگان به سراسر کشور

تخت بادی جدید یک نفره Intex از مدل های جدید و خاص از این شرکت بزرگ می باشد که در سال 2021 با بهره گیری از ساختاری مقاوم و ارتفاع بالا، باعث شده تا به یک تخت خواب متفاوت و ایده آل بدل گردد. همانطور که می دانید تمامی خریداران در هنگام خرید محصول مورد نظر خود به دو نکته کیفیت کالا و نوع ظاهر آن توجه خواهند داشت. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این تخت خواب بادی به صورت مستطیلی، از دو بخش مجزا شکل گرفته است که همین عامل سبب شده تا ارتفاع کالا نسبت به دیگر تخت های تولید شده بلند تر باشد. همچنین از دیگر خصوصیات این محصول، تعلق به رویه آن میگیرد که به صورت مواج طراحی شده است تا نرمی و راحتی فوق العاده ای را در هنگام استفاده از این تخت بادی احساس نمایید، علاوه بر این این نوع ساختار باعث می شود در استفاده های طولانی مدت خود، به علت گردش هوا از میان بدن و سطح تخت خواب دچار تعریق نشوید. عامل مهم دیگر برای انتخاب این محصول بادی، مرتبط به جنس بدنه این تخت می باشد که با بهره گیری از رویه ای با جنس PVC مخملی یا همان جیر تولید شده است. همچنین شرکت سازنده با برای استحکام و مقاومت کالا بخش های کناری این تخت را از PVC دو لایه تهیه کرده است تا با خیالی آسوده بتوانید از آن در تمام محیط های خانگی استفاده نمایید. راه اندازی این تخت خواب بادی نیز به ساده ترین شیوه توسط پمپ باد برقی سرخود، به صورت اتوماتیک در سریع ترین زمان راه اندازی خواهد شد، و می توانید در صورت دلخواه و جمع آوری آن تنها با کمی فشار بر سطح بدنه این تخت، آن را خال و عاری از بادی کنید. هم اکنون برای تهیه این تخت خواب بادی می توانید به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی اینتکس مراجعه کرده و آن را با نازل ترین قیمت و تخفیف ویژه با خیالی آسوده خریداری نمایید. 

 نوع سفری, خانگی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 تحمل وزن 137 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC با رویه جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ دارد
 کیف حمل دارد
 کد محصول  Intex 64161EP

تخت بادی جدید یک نفره  Intexمحصولی با کیفیت می باشد که با جنس رویه و داخل بسیار قدرتمند و با کیفیت می تواند برای شما خوابی لذت بخش به ارمغان اورد . این محصول با جنسی بسیار مقاوم از بهترین مواد برای تولید این محصول برای شما تهیه شده است تا بتوانید شب خود را با خانواده به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید و خاطره ای شیرین به جای بگذارید.این محصول را می توانید به عنوان یک ابزار مناسب برای افراد علاقه مند به مسافرت شناخت زیرا این محصول هم بسیار سبک و قابل حمل می باشد و هم در استفاده از آن بسیار راحت می باشید زیرا در باد کردن و بستن آن نیز دیگر دشواری ندارید زیرا با داشتن یک پمپ باد داخلی می توانید این محصول را در آنی از زمان به حالت اول و ابتدایی خود در آورید.همچنین می توانید این محصول را برای هدیه دادن به عزیزان خود تهیه کرده و با معرفی این محصول به آنها ، باعث شگفتیشان شوید. تخت بادی جدید یک نفره  Intex مناسب برای یک نفر و مناسب برای افراد علاقه مند به تخت های بادی می باشد  زیرا که با ظرفیت این محصول دیگر مشکلی در انتخاب مکانی برای خوابی عالی ندارند از این  رو می توان این محصول را مناسب برای تمامی سنین دانست ، همچنین می توان با کیفیت این محصول که از جنس pvc می باشد در ادامه  این مقاله بیشتر آشنا شوید . به طور کلی تخت بادی جدید یک نفره  Intex محصولی مدرن با کارایی بالا می باشد که می تواند نیاز شما را برای خوابی عالی برآورده کند.

 جنس این محصول 

برای ساخت یک محصول عالی برای تماس با پوست و داشتن مقاومت کافی برای موقعیت های متفاوت نیاز به جنسی باکیفیت و با دوام می باشد که خیال شما را از هرگونه نگرانی برای این محصول راحت کند داریم ، جنسی که در این محصول برای تولید استفاده شده pvc می باشد . pvc پلاستیکی بسیار با کیفیت می باشد که در تولید بسیار از محصولات بازار استفاده می شود که یکی از این محصولات نیز تخت خوای بادی می باشد ، این محصول بسیار در برابر اشیاء تیز و برنده مانند چاقو مقاوم می باشد البته در ساخت تمامی محصولات بادی ( بدلیل بادی بودن این محصولات ) نیاز به جنسی مقاوم می باشد. این جنس علاوه بر مقاومت در برابر اشیاء تیز در برابر رطوبت و آب نیز بسیار مقاوم می باشد و حتی می توان این محصول را با خیال راحت شسته و دوباره از آن استفاده کنید این محصول به حرارت وآتش نیز بسیار مقاوم می باشد . می توان گفت جنسی بی عیب و نقص برای انتخاب و ساخت یک محصول بادی می باشد.

اقلام همراه

با خرید این محصول علاوه بر بدنه بسیار با کیفیت تخت بادی مواردی دیگر نیز در اختیار شما برای تجربه ای کامل تر قرار داده می شود .برای مثال شما می توانید با استفاده از چسب تعمیر این محصول بدون نیار به درخواست پشتیبانی  و با صرفه جویی در زمان و هزینه به راحتی خود این محصول را تعمیر بکنید . علاوه بر آن این محصول دارای کیف حملی بسیار زیبا می باشد که در مواقع مختف و جهت جابه جایی تخت بادی برای مواقع مختلف و مورد نیاز بسیار کارآمد و مفید می باشد . از دیگر اقلام همراه این محصول میتوانی به دفترچه راهنما این محصول اشاره کنیم تا درصورت وقوع حوادث مختلف حین استفاده از این محصول به این دفتر چه رجوع کرده و سوالات خود را برطرف کنید ، به صورت کلی ما برای شما در این محصول علاوه بر خود این محصول یک کیف همراه جهت جابه جایی ، یک دفترچه همراه جهت رفع سوالات شما عزیزان ، و یک بسته چسب تعمیر برای تعمیر محصول قرار داده شده است تا استفاده از این محصول برای شما آسان تر باشد و خریدتان رضایت بیشتری داشته باشید.

ضمانت 

با خرید این محصول شما می توانید با خیال راحت از تخت بادیتان استفاده کنید زیرا با 48 ساعت ضمانت تعمیر برای محصولاتمان شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل به راحتی و با آسودگی خاطر با پشتیبانی ما تماس گرفته و موفعیت خود را به کارشناسان ما گزارش داده و از خدمات پس از فروش شرکت center-intex کمال استفاده را برده باشید


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...