تخت بادی تک نفره کامفورت

intex 67742

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
3,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی تک نفره کامفورت محصولی کاملا متفاوت و با دیزاینی بسیار شیک و زیبا که به راحتی در منازل و ادارات قابل استفاده می باشد و به دلیل شیک بودن در عین سادگی به راحتی با دکوراسیون منزلتان نیز ست می شود.

تخت بادی تک نفره کامفورت محصولی با دوام و با کیفیت که یکی از بهترین محصولات برند اینتکس می باشد و به دلیل کیفیت بالا و زیبایی منحصر به فرد بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است . با توجه به اینکه تخت ها فضای زیادی را اشغال می کنند داشتن یک تختی که بتوان به راحتی آن را جا به جا و یا جمع آوری کرد می تواند بسیار کاربردی باشد . از ویژگی های خوب این تخت این است که می توان آن را به راحتی و طبق سلیقه خود راه اندازی کرد یعنی شما می توانید میزان سفتی و نرمی آن را خودتان تغییر دهید . یکی از دلایل محبوبیت این کالا قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالای این محصول است که به دلیل به کار بردن مواد اولیه مرغوب در ساخت این محصول بسیار با دوام و از طول عمر طولانی برخوردار است . این محصول با روکش مخمل طراحی شده است که بسیار شکیل است و در عین حال خاصیت ضد تعریق بودن را نیز دارد این محصول مناسب برای منازل مخصوصا اتاق خواب ها و نشیمن مناسب است . این تخت باد دارای پمپ باد برقی نیز می باشد که می تواند در کمترین زمان ممکن تخت بادی را راه اندازی کند . این محصول دارای ساک حمل و نقل جهت جابجایی آسان شما می باشد و همچنین چسب تعمیرات. اگر مایل به سفارش این محصول هستید می توانید به سایت اصلی سنتر اینتکس مراجعه کرده و در حداقل زمان محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرید . 

 نوع  خانگی , اداری 
 طول  203 سانتی متر 
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  38 سانتی متر
 جنس بدنه  تمام جیر ضد تعریق 
 تحمل وزن  250  کیلو گرم 
 نوع پمپ پمپ باد برقی چند کاره 
 اقلام همراه  ساک حمل و نقل , چسب تعمیرات 
 کد محصول intex 67742

تخت بادی تک نفره کامفورت محصولی وفق العاده از شرکت intex  می باشد که در عین زیبایی بسیار با کیفیت می باشد. همچنین این تخت بادی دارای نوار محصور به محصول تعبیه شده که برای پشتیبانی سر و پاهای شما می باشد. .این تخت خواب معمولا با مواد باکیفیت و با خصوصیات خاص ساخته می شود تا کاربر راحترین خواب ممکن را تجربه کند. بعضی از گزینه های در دسترس برای مواد ساخت تخت بادی شامل جنس هایی مانند pvc ، مخمل و . . . می باشد.در حال حاضر، با استفاده از این محصول می توانید به راحت ترین حالت ممکن به خواب بروید و از خوابی پر آرامش و آسوده لذت ببرید .تخت بادی تک نفره کامفورت برای کسانی که به دنبال خواب بهتر و بیشتر آرامش هستند مناسب می باشد. آنها می توانند با استفاده از این تخت خواب به خوبی استراحت که و به آرامش دست یابند.

همچنین، برای کسانی که با مشکلات حرکتی مانند درد سر، درد مفاصل و غیره مواجه هستند، استفاده از تخت بادی تک نفره پیشنهاد می شود زیرا این محصول همچنین خواص درمانی نیز دارد که این محصول را منحصر به فرد تر می کند.در نهایت، تخت بادی تک نفره کامفورت  برای تمام کسانی که می خواهند کیفیت خوابشان را بهبود ببخشند، مناسب هستند. آنها می توانند با انتخاب مناسب از گزینه های موجود، تخت خواب خود را بر اساس نیازهای خود تنظیم کرده و خواب آرامش بخش داشته باشند.همچنین، با استفاده از تخت بادی تک نفره، می توان حجم فضای مورد نیاز را کاهش داد و به صورت مناسب با اتاق خود انطباق داد. در عین حال، خصوصیت های مختلف مانند تعداد بالش ، پوشش های داخلی، عملکرد های مختلف و غیره، به شما امکان می دهد تا با توجه به نیازهای خود، بهترین تخت بادی را انتخاب کنید.

همچنین این محصول دارای یک پمپ 110 ولتی نیز می باشد که به شما در استفاده راحت از آن کمک میکند زیرا با استفاده از این پمپ با کیفیت می توانید به سادگی این محصول را ظرف کمتر از یک دقیقه باد کرده و به استفاده از این محصول بپردازید همچنین می توانید در صورت اتمام استفاده از این محصول باد تخت بادی خود را با استفاده از همین پمپ خالی کرده و آن را در بسته بندی تخت قرار دهید  . با توجه به اینکه تخت بادی برای تمام نوع های بدن ها قابل استفاده است، می توان خود را در آن به راحتی جا داد . در نهایت، تخت بادی تک نفره کامفورت یک راه عالی برای بهبود کیفیت خواب خود می باشد. با توجه به خصوصیات مختلف در تمامی تخت بادی های این سایت می توان بهترین محصول را مناسب با سلیقه و نیاز خود تهیه کرده و خوابی بدون دشواری را برای خود و خانواده فراهم دید .

ارگونومی ساخت و طراحی 

ارگونومی یا ergonomics یک علم بهداشت محیط کاری است که با بررسی و تحلیل فعالیت های کاربران، محیط کار آنان را بهبود بخشد. کاربرد ارگونومی در طراحی محصولات کاربردی به عنوان مثال میز، کرسی، صندلی، تخت بادی، کامپیوتر و غیره مهم است، زیرا با توجه به نیازهای بدن های مختلف، می توان به دست آورد تا محیط کار آسان، آرامش بخش و موثر برای کاربران تهیه کند.

همچنین، با در نظر گرفتن اصول ارگونومی مانند تعادل، سبک زندگی، تعادل بدن، سطح دست و غیره، می توان محصولات بهتر و با کیفیت تر را طراحی کرد. این به دلیل این است که با توجه به نیازهای خاص، می توان به سادگی محصولات را برای کاربران تنظیم کرد و بهبود عملکرد آنان را به دست آورد. در نهایت، ارگونومی در طراحی محصولات بسیار مهم است،  طراحی تخت بادی باید توجه به آرامش، سطح مناسب و سبک زندگی کاربر داشته باشیم. با توجه به این نکات، می توان محصولات با بهره وری بالایی را برای کاربران تهیه کرد. همچنین، در طراحی تخت بادی از مواد بهداشتی و خالص برای تولید باید توجه داشت. برای مثال، در برخی از تخت های بادی، ، مواد بی کیفیت  به کار می رود که عایق های مصنوعی با کیفیت پایین برای تولید مواد بهداشتی نبوده اند. با توجه به این نکات، باید به دقت بررسی های خود را در خصوص خواص بهداشتی محصول تخت بادی انجام دهید تا محصولات با کیفیت بالا برای کاربران تهیه کرد. اما در عین حال، باید به توجه به بودجه کاربران، قیمت مناسب برای محصول تخت بادی تعیین شود. با توجه به خواص و درجه بندی بهداشتی محصول، قیمت ها ممکن است مختلف باشند ولی باید در هماهنگی با بازار و در توجه به بودجه کاربران، قیمت مناسب تعیین شود. خلاصه کلی، تخت بادی تک نفره کامفورت، با توجه به نیازهای کاربران، با در نظر گرفتن آرامش، سطح مناسب و بهداشت محیط کار، با استفاده از مواد بهداشتی و خالص و با قیمت مناسب، طراحی شده است. از بهره وری بالایی برای کاربران و بهداشت محیط خانه باید توجه داشته شود.

اقلام همراه

همراه با تخت بادی تک نفره کامفورت، بعضی از اقلام همراه عبارتند از:

  1. چسب تعمیر: این چسب مورد استفاده در مواردی قرار داده شده است که تخت بادی به دلایلی خراب شده است و به دلیل عدم داشتن قطعات جداگانه، باید تعمیر شود.
  2. کیف حمل: کیف حمل برای حمل و نقل راحت تخت بادی در مواقعی که مورد نیاز است، تولید شده است.
  3. دفترچه همراه: این دفترچه به عنوان یک راهنمای موجود، به کاربران کمک می کند تا به راحتی نکات مهم را برای تعمیر و نگهداری تخت بادی، مطالع کنند .

همه این اقلام همراه، با توجه به نیازها و بودجه کاربران، به همراه تخت بادی فروش می شود یا به عنوان یک اقلام جداگانه قابل خرید می باشد همچنین، کیف حمل با طراحی خوب و سبک، به عنوان یک جعبه حمل برای تخت بادی قابل استفاده است. با بهره گیری از مواد با کیفیت و طراحی های با توجه به راحتی کاربران، کیف حمل می تواند به عنوان یک کیف دستی عالی استفاده شود.دفترچه همراه، با حفظ نکات و راهنماهای مهم، به کاربران کمک می کند تا بتوانند تخت بادی خود را به راحتی نگهداری و تعمیر کنند.

ضمانت 

با توجه به اعتماد کمپانی تولید کننده به کیفیت محصولش، ممکن است برای تخت بادی خود، یک ضمانت 48 ساعته فراهم شده باشد. این ضمانت به کاربران اطمینان می دهد که اگر در 48 ساعت اول، مشکلی با محصول به وجود آمد، بتوانند آن را برای تعمیر به شرکت بازگردانند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...