تخت بادی تک نفره مواج 2018 اینتکس

intex 66750

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی تک نفره مواج 2018 اینتکس از سری محصولات پر فروش و باکیفیت این برند معتبر می باشد. با توجه به این که تختهای دیگر فضای بسیاری را اشغال می کنند داشتن تختی که به راحتی قابل حمل و نقل باشد و نرمی و انعطاف پذیری بسیاری داشته باشد می تواند بسیار کاربردی باشد .

تخت بادی تک نفره مواج 2018 اینتکس این محصول به دلیل نرمی و انعطاف پذیری بالا جزوء بهترین و پرفروش ترین محصولات این برند می باشد . این تخت به وسیله پمپ بادی که دارد در کمترین زمان ممکن و با حداقل مصرف برق این تخت بادی را راه اندازی می کند این تخت بادی طبی با خاصیت طبی بودنی که دارد مناسب برای افراد در همه سنین و به خصوص افراد مسن با درد های عضلانی نیز می باشد . این تخت خواب بادی تک نفره intex در برابر هرگونه اشیاء و اجسام نوک تیز بسیار مقاوم است و همچنین ساختار موازی و مواج آن برای بهتر شدن جریان خون در بدن افراد و همچنین پخش شدن جریان هوا در تمام بدنه تخت مناسب است . قیمت ارزان همراه با کیفیت بالای این محصول و همچنین به کار بردن پی وی سی سخت در بدنه تخت این محصول را بسیار خاص کرده است . این کالا با روکش مخمل که کاملا ضد تعریق نیز می باشد می تواند محصولی مناسب برای مصارف خانگی و اداری نیز باشد . این تخت به دلیل داشتن لایه های پی وی سی بسیار سخت و مقاوم دارای طول عمر بسیاری است . همچنین این کالا به دلیل اطمینان خاطر دادن به خریداران گارانتی 48 ساعته نیز برای این کالا در نظر گرفته است . شما در صورت تمایل می توانید با مراجعه به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را به راحتی ثبت کنید . 

 نوع  خانگی ، اداری 
 طول  191 سانتی متر 
 عرض  99 سانتی متر
 ارتفاع  46 سانتی متر
 تحمل وزن  136 کیلوگرم 
 جنس بدنه  pvc با رویه مخمل
 پمپ  دارد 
 ساک حمل  دارد
 کد محصولintex 66750

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...