تخت بادی تمام جیر کامفورت

intex 67768

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی تمام جیر کامفورت محصولی متفاوت با کیفیت باور نکردنی در سال 2018 وارد بازار شد که به دلیل دوام بالا و مقاومت آن به یکی از پر فروش ترین محصولات این برند تبدیل شده است .

تخت بادی تمام جیر کامفورت جایگزینی مناسب برای تخت های فلزی و چوبی می باشد که جای زیادی را در منازل اشغال می کنند و این تخت مناسب برای استفاده دو نفر می باشد و به دلیل ساخت استاندارد این تخت بادی تا دو نفر افراد بالغ را به راحتی در خود جای می دهد ولی در عین حال نسبت به تخت های دیگر کوچیک تر است تا به راحتی در هر ابعادی جای بگیرد . این تخت خواب بادی دارای ساک حمل و نقل برای جا به جایی آسان و همینطور چسب تعمیرات می باشد که بسیار کاربردی است از ویژگی های خوب این تخت این است که شما می توانید میزان نرمی و سفتی آن را خودتان طبق سلیقه خود تغییر دهید . این تخت بادی دو نفره با سطحی موازی و همراه با بالشت سر خود ساخته شده است لایه های میانی این تخت از pvc چند لایه و بسیار مقاوم ساخته شده است همین باعث طول عمر طولانی این محصول شده است این کالا تک رنگ می باشد و در عین حال بسیار شیک و زیباست و به دلیل به راحتی با دکوراسیون منازل و ادارات ست می شود . سطح این تخت به صورت مواج طراحی است که همین باعث انعطاف پذیری و فرم پذیری بالای این محصول شده است جنس این کالا تمام جیر می باشد و خاصیت ضد تعریق بودن آن این ویژگی را به ارمقان می آورد که این تخت بادی را در زمان های طولانی نیز به راحتی استفاده کنید .

 نوع خانگی و اداری 
 طول  191 سانتی متر 
 عرض  137 سانتی متر 
 ارتفاع 33 سانتی متر 
 تحمل وزن  220 کیلو گرم 
 جنس بدنه  تمام جیر ضد تعریق 
 نوع پمپ  پمپ باد برقی چند کاره 
 اقلام همراه  ساک حمل و نقل و چسب تعمیرات 
 کد محصول  intex 67768

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...