تخت بادی برزنتی جدید اینتکس

intex 64926

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی برزنتی جدید اینتکس دارای رویه ای نرم و راحت و ضد تعریق بوده که مناسب استراحت به مدت طولانی می باشد .

تخت بادی برزنتی جدید اینتکس یکی از پرطرفدار ترین محصولات برند معتبر این شرکت می باشد که با توجه به نوع طراحی آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . این تخت بادی قادر است تا بدن شما را در بهترین حالت ممکن قرار داده و به خوبی با بدن شکل بگیرد و مانع از ایجاد خستگی شود و رویه آن از پارچه مخمل تهیه شده که در عین دارا بودن نرمی و لطافت قابل توجه ، از استحکام بالایی در برابر آسیب دیدگی برخوردار می باشد و این محصول با کیفیت ضد تعریق می باشد . رویه مواج موجود بر روی محصول باعث می شود که به دلیل طبی بودن برای افراد سالمند و کسانی که دچار درد های عضلانی هستند نیز مناسب باشد . رنگ این تخت بادی جوری طراحی شده است که بیشتر برای بزرگسالان مناسب است و مورد پسند اکثر افراد با سلیقه های خاص نیز می باشد این محصول ساده یکی از مرغوب ترین تخت های بادی موجود در سایت اینتکس می باشد . با توجه به فضای کم موجود در برخی از منازل این تخت بادی طبی دارای ابعاد مناسبی است و به راحتی در محیط های خانگی و مسافرت ها مورد استفاده قرار می گیرد . این تخت بادی دارای یک پمپ باد برقی می باشد که به شما کمک می کند در مدت زمان 4 دقیقه تخت را باد کرده و یا باد آن را خالی کنید . شرکت اینتکس برای حمل آسان تر این کالا برای شما یک کیف حمل در نظر گرفته است . برای خرید این تخت بادی می توانید از طریق سایت سنتر اینتکس محصول را تهیه کنید . 

 نوع  خانگی 
 طول  203 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر
 ارتفاع  46 سانتی متر
 تحمل وزن  280 کیلوگرم
 جنس بدنه  PVC برزنتی با رویه جیر
 پمپ  دارد 
 کیف حمل دارد
 کد محصول intex 64926

تخت بادی برزنتی جدید اینتکس محصولی جدید از شرکت بزرگ intex می باشد که به شما حس راحتی و آرامش را می دهد و میتوان گفت یک از بهترین محصولات ما برای گذراندن یک شب رویای را کنار خانواده ی خود به شما می دهد از این رو این محخصول دارای جنسی بسیار با کفیا و مقاوم نسبت به فشار و ضربات می باشد که باعث بالا رفتن ارزش خرید این محصول می شود و از طرفی این محصول دارای رویه ی  و سطحی بسیار لطیف و نرم می باشد که باعث می شود شما دوستان و مشتریان عزیز در بهترین حالت ممکن به خواب بروید و شب طولانی را پشت سر بگذارید .ما در شرکت center-intex در تلاش برای برقراری رضایت شما مشرتیان عزیز همواره در تلاش برای ارائه ی بهترین محصولات به شما می باشیم و این محصول نیز یکی دیگر از خدمات ما برای آرامش شما می باشد و این به این معنی می باشد که ما برای شما و زمان شما ارزش قائل می باشیم.به صورت خلاصه تخت بادی برزنتی جدید اینتکس یک گزینه عالی برای مسافرت های شما می باشد زیرا با قابلیت باز و بسته شدن سریع این محصول می توایند آنرا به سرعت جمع آوری کرده و دو باره آن را به حالت ابتدایی درآورید و این برای دوستاران طبیعت بسیار ارزشمند می باشد که می توان آن را به صورت پوروتابل استفاده نمود این محصول را می توان برای قرار دادن در کوله و کیسه ی مسافرت خود نیز قرار داد و آنرا به راحتی حمل کرد و این محصول نیز دارای یک پمپ داخلی می باشد که باد کردن این محصول را به طرز فوق العاده ای آسان کرده است و یکی دیگر از نکات استفاده از این پمپ می توان به قابلیت تخلیه ی باد آن نیز اشاره کرد که کار شما مشرتیان عزیز را بسیار ساده می کند زیرا شما میتوانید فقط با استفاده از یک دکمه آن را به راحتی باد و تخلیه کنید.

شکل و ارگونومی این محصول 

تخت بادی برزنتی جدید اینتکس را می توان از محبوب ترین تخت های بادی از میان تمام تخت های بادی نام برد زیرا  با استفاده از طرحی زیبا و راحت مناسب برای تمامی افراد می تواند تمام نیاز های یک فرد از یک تخت بادی را فراهم کرده و آن را به بهترین شکل ممکن تامین کند . سازندگان این محصول با استفاده از جدیدترین متد ها و تکنولوژی روز دنیا توانسته اند بهترین حالت یک تخت بادی را برای شما مشتریان عزیز فراهم سازند تا دیگر شما دغدغه استفاده نادرست از این محصول را نداشته باشید و آنرا در هر موقعیت و مکانی استفاده کنید .طراحی این محصول حتی مناسب استفاده برای بیمارانی با کمر درد شدید و یا بیماری های پوستی می باشد زیرا با داشتن سطحی مواح و با رویه ی ضد باکتری می تواند بدن فرد را از هرگونه تهدید و خطری محافظت کند. همچنین در بیشتر مواقع این محصولات توسط متخصصان و پزشکان به بیماران نیز توصیه شده و بسیار مناسب برای رفع انواع بیماری های استخوانی می باشد . 

اقلام همراه 

شما البته با خرید این محصول باکیفیت و راحت و زیبا می توانید از امکانات دیگر این محصول مانند ( کیف حمل ، چسب تعمیر و دفترچه راهنما) اشاره کرد. برای مصال شما می توانید با در اختیار داشتن چسب همراه این محصول در هر زمان و مکانی بدون درخواست کمک از پشتیبانی این محصول ، اقدام به تعمیر گرده و در زمان و هزینه های اضافی این محصول صرفه جویی کنید. از کیف حمل این محصول نیز میتوانید برای جمع آوری و حمل این محصول به مکان دلخواه و مورد نیاز خود استفاده کنید که این قاعله ارزش خرید این محصول را دو چندان می کند از روی دیگر شما در صورت مواجه با هر گونه مشکلی می توانید به راحتی و فقط با خواندن دفترچه راهنمای این محصول مشکل خود را به راحتی رفع کنید و در زمان صرفه جویی کنید 

ضمانت این محصول 

شرکت center-intex  برای ابراز اطمینان خود نسبت به محصولات ارائه داده شده خود مدتی معلونم را حهت ضمانت این محصول انتخاب کرده است که شما مشتریان عزیز می توانید در صورت بروز هرگونه خرابی و یا مشکلی اعم از پارگی محصول ، سوختگی ، ضربه دیدگی و . . . با پشتیبانی سایت تماس گرفته و آن را گزارش داده تا در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان ما برای کمک به شما اقدام و مشکل را برطرف کنند.هرچند پشتیبانی این شرکت بسیار عالی می باشد صرفا پیشنهاد می شود که خود نیز درباره ی محصول خریداری شده نیز تحقیقی به عمل آورید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...