تخت بادی بالش دار یک نفره

Active Era 25413

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
4,520,000
4,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی بالش دار یک نفره با ابعاد مناسب و کیفیت بالا ، فروش در نمایندگی مرکزی محصولات بادی با قیمت ارزان

تخت بادی بالش دار یک نفره از سری تخت خواب های بادوام و کیفیبت بوده که با ساختاری استاندارد و کاملا طبی طراحی شده است. این محصول با بدنه از جنس پی وی سی با رویه جیر و مواج توانسته خاصیت ضدتعریق یابد و به یک محبوبیت بالا در میان مصرف کنندگان دست یابد . رنگ بدنه شاد محصول نیز که برخلاف سایر محصولات مشابه در نظر گرفته شده تاثیر بسیار زیادی در روحیه شما دارد. این محصول پرتابل توان تحمل وزن بسیار بالایی داشته و پمپ باد برقی سوخود ان شما را برای راه اندازی همراهی خواهد کرد . رویه محصول دارای طرح های جذابی بوده و محصول را مواج کرده است. به دلیل سهولت گردش هوا بین شخص مصرف کننده و بدنه تخت بادی در واقع این کالا کاملا ضد تعریق بوده و می توان برای استراحت های طولانی به راحتی از آن بهره برداری نمود . این محصول در صورت تکرار نصب و جمع آوری دچار افت کیفیت نشده و کاملا پرتابل می باشد . در بخش بالایی محصول یک عدد پمپ باد برقی قوی تعبیه شده تا راه اندازی محصول را با سرعت بالاترین انجام دهید . این محصول نیز از بدنه با جنس پی وی سی با رویه جیر انتخاب شده که از بادوام ترین و مقاوم ترین انواع ان می باشد. این جنس رویه دارای تحمل وزن بسیار بالا و از نرمی بالایی برخوردار است. به علاوه به دلیل ضد تعریق بوده اسایش شما را حفظ خواهد کرد. جنس کف محصول پی وی دو لایه بوده که نشان از طول عمر بالای این کالای خاص به شمار می رود . برای خرید این محصول میتوانید با شماره تماس های ذکر شده در سایت نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید و اطلاعات بیشتری از مشاورین این مرکز کسب نمایید .

 نوع  خانگی 
 طول  191 سانتی متر 
 عرض  97 سانتی متر 
 ارتفاع  36 سانتی متر 
 تحمل وزن  136 کیلوگرم
 جنس رویه  pvc تمام جیر 
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  دارد 
 کد محصول Active Era 25413

تخت بادی بالش دار یک نفره

تخت بادی بالش دار یک نفره تختی بسیار شیک و زیباست که به مدل تخت خواب بادی اکتیو نیز معروف است . این تخت خواب بادی بسیار مناسب برای خواب های شبانه است و شما می توانید هر شب از آن برای استراحت کردن استفاده کنید . طراحی خاص و متفاوتی که تخت خواب های بادی دارند باعث شده است تا شما احساس بسیار خوبی را در زمان هایی که بر روی تخت بادی استراحت می کنید داشته باشید که یکی از آن ها نرمی و راحتی منحصر به فردی است که می توانید این ویژگی را تنها در تخت خواب های بادی مشاهده کنید . بنابراین اگر دوست دارید که تختی نرم و راحت را داشته باشید که فشاری به اندام های شما وارد نکند ، خرید تخت بادی بالش دار یک نفره برای شما بسیار کاربرد خواهد داشت و می توانید سال ها از تخت بادی استفاده کنید و خواب های آرام و دلچسبی را داشته باشید . در ادامه با نقد و بررسی که در رابطه با تخت بادی بالش دار یک نفره خواهیم داشت ، شما می توانید بیشتر با این محصول پر فروش فروشگاه مرکزی اینتکس آشنا شوید .

رنگ تخت بادی بالش دار یک نفره بسیار خاص و زیباست . بخش رویه آن سورمه ای رنگ بوده و دیواره های سفید رنگی دارد که در کنار یکدیگر تختی زیبا را خلق کرده اند . این بدنه از پی وی سی ساخته شده است و دیواره های آن از پی وی سی طرح چرم و رویه آن از پی وی سی جیر ساخته شده است ، برای همین سطح آن خاصیتی مخملی داشته و علاوه بر زیبایی خاص و دلنشینش ، بسیار سطحی لطیف را داشته که شما می توانید در هنگام استراحت کردن احساس خوبی را داشته باشید . همچنین این رویه و کل بدنه تخت خواب بادی ضد آب است و در صورتی که خیس شود مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد ، همچنین دمای خانه و ... نیز نمی تواند به آن صدمه ای وارد کند . ولی یک توصیه مهم در هنگام استفاده از تخت بادی بالش دار یک نفره و سایر تخت خواب های بادی وجود دارد که آن هم عدم قرار دادن تخت خواب بادی در کنار وسیله های گرمایشی می باشد . 

تخت بادی بالش دار یک نفره در ابعاد بزرگی ساخته شده است و مناسب برای استفاده دو نفره می باشد . این در حالی است که تخت خواب بادی حتی می تواند به خوبی وزن هر دو فرد بالغ را تحمل کند و حتی مقدار معین شده برای تحمل وزن محصول ، بیشتر از وزن دو فرد بزرگسال خواهد بود . تخت بادی بالش دار یک نفره می تواند به راحتی 136 کیلوگرم وزن را تحمل کند و همچنین محصول دارای طول 191 سانتی متری با عرض 947 سانتی متری و ارتفاع 36 سانتی متری بوده و در این ابعاد بزرگ تولید شده است ، برای همین شما می توانید بسیار آزادانه از تخت بادی استفاده کنید . دیواره های کناری تخت بادی نیز مقاوم است و اگر شما به حاشیه های تخت بادی بروید ، باز هم مشکلی برای شما از بابت تخت پیش نخواهد آمد ، چرا که تخت بادی ثبات خوبی داشته و در برابر لرزش ها و ... مقاومت خوبی را می تواند از خود نشان دهد . 

تخت بادی بالش دار یک نفره با توجه به ابعاد بزرگی که دارد ، نیازمند حجم زیادی از هوا برای پر شدن است ، برای همین در بدنه تخت خواب بادی به طوریکه در تصویر نیز این پمپ قابل مشاهده است ، شما می توانید تخت بادی خود را باد کرده و محصول را به راحتی راه اندازی کنید . با استفاده از این پمپ شما برای راه اندازی محصول خسته نخواهید شد و می توانید به راحتی تخت را در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی کرده و پس از باد کردن آن را خاموش کنید . سپس شما می توانید برای تخلیه کردن باد تخت خواب بادی باز هم از این پمپ استفاده کنید ، برای اینکه این پمپ به صورت دوکاره می باشد . اگر تخت بادی را جمع کنید ، می توانید آن را در حجم بسیار کوچکی بسته بندی نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...