تخت بادی اینتکس دو نفره با رویه ساده

intex 64468

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
3,390,000
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی اینتکس دو نفره با رویه ساده موجود در تنها نمایندگی محصولات بادی اینتکس با ساختاری مقاوم و مستحکم، دارای پمپ باد سرخود و پر توان، ارسال سریع به سراسر کشور

تخت بادی اینتکس دو نفره با رویه ساده از سری تخت های کاربردی و بسیار شیک می باشد که می توانید از آن در شرایط متفاوت، برای جایگزین نمودن تخت های فنری و اسفنجی در منزل و یا در حین مسافرت های خود از آن استفاده کنید. از ایده آل ترین مشخصه این محصول ظاهر آن می باشد که شرکت اینتکس با بهره گیری از طراحیه مدرن و همه پسند توانسته این محصول بادی را خلق کند تا افراد بتوانند ظاهری زیبا را برای منازل، اتاق خواب ها، هتل و حتی محل کار خود ایجاد کنند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید سطح این تخت بادی به صورت ساده طراحی شده که این عامل باعث انعطاف بیشتر کالا شده است تا افراد حس بهتری را در هنگام استفاده از این تخت بادی داشته باشند و فشاری را بر روی اندام های خود احساس نکنند، همچنین این کالا به دلیل داشتن پایه های نگهدارنده PVC در داخل بدنه خود سبب شده تا در هنگام خوابیدن و یا نشستن بر روی آن به داخل فرو نروید و تخت دچار لغزندگی نشود. جدا از تمامی این موارد جنس استفاده شده  در بدنه این تخت خواب بادی از لایه های متعدد از پی وی سی جیر با همان مخمل ساخته شده است که این نوع جنس موجب ضد تعریق شدن و راحتی محصول می شود که بدن شخص حین استراحت حس خوشایندی را تجربه کند. روش نصب این محصول بادی نیز همانند سایر تخت های بادی توسط پمپ باد متصل به بدنه راه اندازی خواهد شد. هم اکنون برای خرید این تخت بادی می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی اقدام به سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.

 نوع خانگی
 طول 198 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 جنس بدنه پی وی سی مخمل
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ دارد
 اقلام همراه چسب تعمیر, گارانتی تست, ساک حمل
 کد محصول  intex 64468

تخت بادی اینتکس دو نفره با رویه ساده محصولی جدید و بسیار کاربردی از برند شرکت اینتکس می باشد که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود می تواند یک انتخاب عالی برای استفاده دو شخص بزرگسال و بالغ باشد. چرا که این تخت خواب بادی نمونه از محصولات مرغوب و بسیار مقاوم اینتکس نامگذاری شده که ساخته شده از جنس پی وی سی با روکش مخمل می باشد که به همین دلیل می تواند یک جایگزین فوق العاده با تخت های چوبی و آلومینیومی باشد که رویه آن را یک لایه فومی ضخیم تشکیل می دهد. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در قالب نقد و بررسی این محصول به شما ارائه دهیم. 

طرحی

برترین آیتم این محصول ظاهر آن می باشد و همانطور که می دانید تمام خریداران در نگاه اول به نوع طراحی و ظاهر محصول توجه بالایی دارند. در همین راستا شرکت سازنده برای جلب رضایت مشتریان خود به بهره گیری از طراحی مدرن توانسته توجه بسیاری از خریداران را به سوی خود جلب کند و فروش بالایی را در فروشگاه اینتکس بدست آورد. در همین راستا با مشاهده تصاویر مربوط به این تخت ملاحضه خواهید کرد که این محصول از لبه های بادی با رویه مسطح برخوردار می باشد که این عامل باعث شده شاهد محصولی بسیار شیک و متفاوت باشیم که تا کنون فقط یک یا دو نمونه از آن تولید شده است. رویه صاف و غیر مواج این محصول با استفاده از طراحی مهندسی شده با لایه های طبی ساخته شده است که این نوع ساختار بهترین حالت را برای  قرارگیری بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در ساعات طولانی احساس درد و یا خستگی به بدن شما مصرف کنندگان عزیز دست ندهد. علاوه بر این لازم به ذکر است این تخت خواب بادی در رنگبندی های گوناگونی روانه بازار شده است که شما می توانید با مراجعه به سایت آن ها را مشاهده و با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب و خریداری کنید. باید عنوان کرد به همراه این تخت خواب بادی یک عدد ساک حمل نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول در سفرهای خود کنید. در بخش بالایی این محصول از یک پمپ باد سرخود برقی استفاده شده است که توسط آن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید و از استفاده ی آن لذت ببرید .

جنس بدنه

تمام خریدران در مقابل هزینه ای که برای خرید یک محصول می پردازند توقع دارند محصول از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشد و چندین سال برایشان کار کند. همین امر باعث شده شرکت اینتکس در برابر این تخت خواب بادی دو نفره، حساسیت بیشتری داشته باشد تا مصرف کنندگان بتوانند با خیالی آسوده از آن در برابر عوامل محیطی و آسیب های احتمالی استفاده نمایند. در همین راستا باید عنوان کرد که بدنه این محصول ساخته شده از نوع PVC ضخیم و منعطف ساخته شده است که از رویه جیر یا همان مخملی و همین طور کف دو لایه طرح چرم بهره می برد تا به هنگام قرار گیری بر روی سطح زمین دچار آسیب دیدگی و ساییدگس نشود. لازم به ذکر است نمایندگی اینتکس برای رضایت و آسوده خاطره مشتریان خود، این محصول بادی را به همراه یک چسب تعمیر عرضه خواهد کرد تا بتوانی  با استفاده از آن در مواقع لزوم به ترمیم و تعمیر بخش آسیب دیده بپردازید. 

ابعاد و وزن

ابعاد این تخت خواب بادی متناسب افردا بزرگسال، معادل طول 198 سانتی متر ، عرض 152 سانتی متر و ارتفاع 46 سانتی متری می باشد که  این ابعاد متناسب با میانگین قد افراد طراحی و تولید شده و تقریبا افراد قد بلند هم می توانند به سادگی بر روی این تخت به استراحت بپردازند. همچنین افرادی با حداکثر وزن 270 کیلو گرم هم می توانند با خیال راحت بر روی این محصول به استراحت بپردازند که این تحمل وزن نشان از قدرت بالا و کیفیت فوق العاده این تخت بادی می باشد. لازم به ذکر جدا از این موارد وزن سبک این محصول نیز از دیگر خصوصیات مثبت این تخت بادی می باشد که تنها 7.2 کیلو گرم وزن دارد و همین امر باعث شده تا جابجایی و حمل آن کاری آسان و راحت باشد. 

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این تخت خواب بادی دو نفره تنها به یک پریز برق نیاز خواهید داشت. کافیست در ابتدا این محصول را در مکانی عاری از سنگ و اشیاء تیز پهن نمایید و سپس بواسطه پمپ باد نصب شده بر روی تخت و با خارج کردن سیم برق پمپ باد و متصل کردن آن به پریز برق و همچنین چرخاندن اهرم آن به سمت راست محصول خود را در کمترین زمان ممکن پر و راه اندازی نمایید. همچنین لازم به ذکر است برای تخلیه این محصول و خارج کردن باد د رون آن نیز باید همین عمل را در جهت مخالف انجام دهید. نکته مهم در ارتباط با مراقب و ماندگاری کالا نیز باید عنوان کرد که در ابتدا باید تخت خواب را از اشیا نوک تیز دور کنید تا دچار سوراخ شدگی نشود. البته گفتنی است که در کنار این محصول برچسب تعمیرات قرار گرفته است که می توانید به سادگی در صورت آسیب دیدن آن را ترمیم کنید.

جمع بندی

تخت بادی اینتکس دو نفره با رویه ساده محصولی با کیفیت و با دوام از برند اینتکس می باشد که دارای اقلام همراه مانند: ساک حمل، ضمانت تست، چسب تعمیر و پمپ باد برقی سرخود می باشد تا کالایی کامل را در اختیار داشته باشید. این محصول با قیمتی مقرون به صرفه هم اکنون از طریق نمایندگی محصولات بادی اینتکس به سه روش اینترنتی، حضوری و تلفنی قابل سفارش می باشد. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...