تخب خواب بادی دو نفره bestway

bestway 67560

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخب خواب بادی دونفره bestway با وزن وابعاد مناسبی که دارد انتخابی درست برای افرادی با مشکلات عضلانی ونیز سالمندان می باشد . این محصول با دوام و فوق العاده هم اکنون در سایت سنتر اینتکس موجود می باشد .

تخب خواب بادی دو نفره bestway یک محصول طبی از برند معتبر بست وی می باشد و به دلیل کیفیت و زیبایی خاصی که دارد مورد پسند افراد با سلیقه های متفاوت می باشد  . این محصول با رویه تمام مخملی که دارد آرامش و آسایش و لذت خواب را برای شما دو چندان می کند و به راحتی قابل استفاده در منازل می باشد فروشگاه اینتکس   به شما 48 ساعت فرصت تست  این محصول را می دهد این تخت خواب بادی طبی بست وی یکی از کامل ترین و برترین محصولات این شرکت به شمار می آید همچنین یک پمپ باد برقی سرخود نیز در بدنه این کالا قرار دارد که به شما کمک می کند در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت تخت را پر و خالی کنید . خرید یک تخت استاندارد و با کیفیت جز اصلی ترین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد, چرا که استفاده کردن از یک تخت نامناسب باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیری می شود . با توجه به این که افراد ساعات نسبتا زیادی از شبانه روز را برای خواب و استراحت در اتاق خواب خود سپری می کنند و کارایی آن ها بعد از هفت الی هشت ساعت خواب افزایش می یابد داشتن یک اتاق خواب ایده آل و از آن مهم تر وسایل مربوطه مانند تخت خواب مناسب حائز اهمیت است . رویه این تخت بادوام و ارزان قیمت طوری طراحی شده است که خاصیت ضد تعریق بودن آن را به همراه دارد .برای خرید این کالای با کیفیت شما می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نمایید و یا از طریق سایت سنتر اینتکس خرید خود را ثبت کنید . 

 نوع خانگی 
 طول  203 سانتی متر 
 عرض  152 سانتی متر
 ارتفاع  43 سانتی متر
تحمل وزن  280 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc تمام جیر 
 پمپ  دارد 
 ساک حمل دارد
 کد محصول bestway 67560

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...