بین بگ یک نفره چرم

MOBL-8001

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره چرم یک محصول مقاوم و با کیفیت ، دارای بدنه ای منعطف و نرم ، مناسب برای انجام کارهای روزانه در محیط های خانگی و محل کار می باشد که همراه با ضمانتی 2 ساله توسط نمایندگی سنتر اینتکس با قیمت بسیار مناسب و ارزان به فروش می رسد .

بین بگ یک نفره چرم از سری محصولات ساده در عین حال شیک ، با طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد بسیار محبوب در بین طرفداران این نوع از مبل های راحتی بوده است ، و از زمان تولید تا به امروز از محصولات پرفروش شرکت سنتر اینتکس به شمار می آید . همچنین باید عنوان کرد که این کالا با توجه به طراحی و ظاهر گردی که دارد از حالت پذیری بالایی نیز برخوردار است و فرد استفاده کننده با نشستن بر روی این مبل راحتی به آن فرم می دهد  و تکیه گاهی نیز ایجاد می کند که باعث می شود شخص دچار درد در ناحیه کمر ، سر و گردن خود احساس نکند . علاوه بر این این بین بگ به رنگ مشکی طراحی و توزیع گردید است که یک رنگ عامه پسند و خاص می باشد که با انواع دکور ها مطابقت می یابد و ظاهری متفاوت و جدیدی را برای محیط های خانگی و اداری شما تداعی می کند . در خصوص بدنه این کالا باید عنوان کرد که از چرم مصنوعی ساخته شده که علاوه بر زیبایی و قابلیت ضد تعریقی که دارد ، بسیار مقاوم در برابر پوسیدگی ، ساییدگی و نور مستقیم خورشید می باشد ، البته لازم به ذکر است محتویات داخلی این کالا از یونولیت خرد شده تشکیل شده است که بسیار سبک و منعطف می باشند که همین ویژگی نرمی و راحتی کالا را چندین برابر کرده است و وزن بسیار سبکی به محصول داده است تا هنگام حمل و نقل کالا دچار مشکل نشوید . از دیگر مزایای این مبل راحتی می توان به زیپی که در قسمت زیرین کالا تعبیه شده است اشاره کرد که از طریق آن می توانید محتوای داخل کالا را از نمایندگی ما تهیه کرده و آن را شارژ نمایید و سالیان سال با خیالی آسوده از ابن محصول با مرغوب استفاده کنید . هم اکنون شما خریداران می توانید با مراجعه به سایت معتبر سنتر اینتکس اقدام به خرید کرده و پس از سفارش در کوتاه ترین زمان درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید . 

 نوع خانگی و اداری 
 طول 90 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر 
 ارتفاع 110 سانتی متر
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 جنس بدنه چرم مصنوعی
 مواد داخلی فوم خرد شده
 ضمانت 2 سال
 کد محصولMOBL-8001

بین بگ یک نفره چرم در رنگبندهای جذابی تولید شده که شما می توانید در زمان خرید با توجه به رنگ دکوراسیون داخلی منزل خود رنگ محصول را شخصا سفارش دهید. این بین بگ وزن بدنه حدودا 5 کیلوگرم داشته اما بدنه مقاوم این بین بگ می تواند تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل کند، پس برای استفاده از این محصول هیچ گونه محدودیتی وزن و سن وجود ندارد. برای تولید روکش بدنه این بین بگ از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده که نرم و مقاوم بوده و با توجه به ساختار ضد تعریق آن می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید و در صورت بروز هرگونه آلودگی روکش بدنه را با آب و مواد شوینده بشویید. مواد یونولیتی را برای بخش داخلی بین بگ انتخاب کرده اند که این مواد منعطف و نرم بوده و با توجه به ساختار خرد شده آن ها به راحتی به فرم بدن شما تغییر حالت می دهد.

طراحی استادارد و مناسب

این بین بگ راحتی با رویه چرم، با توجه به طراحی خاص و استفاده از مواد انعطاف پذیر خود بسیار نرم و راحت بوده به گونه ای که حتی با نشستن و یا با دست می توانید به آن فرم بدهید. شما می توانید ساعت ها بدون اینکه فشاری به اندام هایتان وارد شود بر روی این بین بگ نشسته و به تماشای تلویزیون، مطالعه کتاب، کار با لپ تاپ و صحبت کردن با دوستان و مهمانان خود بپردازید. این بین بگ طراحی طبی داشته، زیرا نشیمنگاه گود و پهن آن به همراه تکیه گاه مرتفع باعث شده تا به خوبی تمامی اندام های کمر، ستون فقرات و گردن شما، پوشش داده شده و فشاری به آن ها وارد نشود.

جنس رویه چرم باکیفیت

بهتر است در خرید این بین بگ چرم، به جنس و کیفیت محصول توجه داشته باشید، البته که انتخاب بین بگ کاملا سلیقه ای بوده، اما نحوه نگهداری و مراقبت این محصول بسیار حائز اهمیت است. همانطور که از نام این محصول مشخص است برای ساخت این بین بگ از پوسته چرمی استفاده شده که این پوسته چرمی از نوع چرم مصنوعی مرغوب می باشد. از آنجایی که چرم های مصنوعی دوام بسیار خوبی دارند و رنگبندی های آن نیز بسیار متنوع است بیشتر در ساخت بین بگ ها و همچنین پوشاک دیگر، مورد استفاده قرار می گیرند. البته لازم به ذکر است اگر که بین بگ شما خیس یا دچار آلودگی شد، بهتر است آن را در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود و برای پاک کردن لکه ها و گرد و غبار می توانید از دستمال تمیز و یا دستمال تمیز نمناک استفاده کنید.

محتوای داخلی 

جنس محتوای داخلی استفاده شده برای این بین بگ نیز از یونولیت بوده که به صورت خرد شده در داخل آستری آن ریخته شده است. وجود این یونولیت ها برای پر کردن بین بگ سبب شده تا این محصول وزن کمی داشته و جابجایی ساده تری داشته باشد.جابجایی و حمل آسان آن به شما این اجازه را خواهد دا تا در هر نقطه از خانه بتوانید از بین بگ استفاده کنید.

نحوه سفارش 

همه این ویژگی های ذکر شده از خصوصیات خاص و منحصر به فرد این محصول به شمار می روند و شما هم اکنون می توانید این بین بگ فوق العاده و راحت را از سایت اینتکس با قیمت و کیفیت عالی خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...