بین بگ یک نفره مشکی

MBL52312

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره مشکی از سری محصولات شیک و با دوام ، قابل استفاده برای انجام کارهای روزانه و استراحت شما ساخته و تولید شده است که تحت ضمانتی 2 ساله توسط فروشگاه سنتر اینتکس به فروش می رسد .

بین بگ یک نفره مشکی از سری محصولات شکیل و مقرون به صرفه ، با ظاهری ساده در عین حال شیک طرفداران و خریداران بسیاری را به خود جذب کرده است ، همچنین با توجه به کیفیت و قیمت مناسب از فروش ویژه ای نسبت به دیگر بین بگ های تولید شده داشته است . شرکت اینتکس این کالا را به طوری طراحی کرده که تمام سنین حتی افراد سالخورده می توانند از این کالا استفاده نمایند ، زیرا با توجه به ارگونومی نرم و گردی که این کالا دارد یک مبل راحتی و طبی به شمار می آید که با نشستن بر روی آن بدن شما را در بهترین حالت ممکن قرار می دهد و احساس درد و خستگی در ناحیه کمر ، مفاصل ، سر و گردن خود نخواهید کرد . رویه این محصول از جنس پارچه مازراتی ساخته شده که به دلیل ضخامت و کیفیت عالی ، از دوام و طول عمر بالا برخوردار است علاوه بر این بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و پوسیدگی می باشد . در قسمت بالایی کالا یک دستگیره متصل شده است که تا بتوانید کالا را در هنگام جا به جایی به آسانی حمل کنید اما نکته دیگر درباره این بین بگ یا مبل شنی رنگ آن می باشد که به صورت یکدست مشکی طراحی شده است که مورد پسند بسیار از افراد و حتی مطابق با بسیاری از دکور ها می باشد که می توانید ظاهری متفاوت و خاص را برای محیط های خانگی و اداری شما ایجاد کنید . در ساختار داخلی کالا نیز از فوم خرد شده استفاده شده است که بسیار سبک ، مستحکم و منعطف در برابر فشار و وزن بالا می باشد به همین دلیل از تحمل وزن بالایی برخوردار است . نمایندگی سنتر اینتکس این کالا را همراه با 2 سال ضمانت برای جلب رضایت مشتریان به فروش می رساند تا با خیالی آسوده از این مبل راحتی استفاده نمایند . شما می توانید هم اکنون این کالا را از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی به راحتی خریداری نمایید . 

 نوع خانگی و اداری
 طول 90 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 جنس بدنه پارچه مازراتی
 مواد داخلی یونولیت خرد شده
 قابلیت شستشو دارد
 ضمانت 2 سال
 کد محصول MBL52312

بین بگ یک نفره مشکی محصول بسیار با کیفیت و بادوامی بوده که برای استفاده در شرایط گوناگون یکی از بهترین گزینه ها به شمار می روند. این محصول با رویه ای از جنس پارچه مازراتی ساخته شده است و دارای لایه های ضخیم و مقامی می باشد و توسط خیاطان ماهری دوخته شده تا در طولانی مدت دچار صدمه نشود. با توجه به طبی بودن و طراحی مناسب این بین بگ شما می توانید ساعت های بیشتری را به نشستن بپردازید بدون اینکه خسته شوید و یا به اندام هایتان فشاری وارد شود، لازم به ذکر است این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که به راحتی این کالا را حمل نمایید و همچنین با توجه به طرح و رنگ زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این بین بگ به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید. مواد داخلی این محصول از جنس درجه یک و بسیار مرغوبی می باشد که بسیار نرم و انعطاف پدیر است و در زمان استراحت حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد.

جنس رویه و بدنه بین بگ

بدنه این بین بگ راحتی ساخته شده از جنس پارچه مازراتی می باشد و همان طور که اطلاع دارید این نوع پارچه یکی از مقاوم ترین و در عین حال با کیفیت ترین پارچه های موجود در بازار بوده که شما در شرایط مختلف جوی و آب و هوایی می توانید بدون کوچک ترین افت کیفیتی از آن استفاده نمایید. همچنین مواد داخلی این کالا هم از نوع بسیار نرم و راحت ساخته شده که نرمی فوق العاده ای را به این بین بگ بخشیده است.

طراحی استاندارد و جدید

این محصول از نظر نوع طراحی قطعا یک کالای خاص و در عین حال جذاب برای خیلی از افراد به شمار می رود. شاید یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده تا این محصول توسط مشتریان چه در سنین بزرگسال و چه در سنین کودکان محبوب باشد، بحث نوع طراحی و ساختار این محصول است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این بین بگ دارای ابعاد تقریبا کوچک بوده که به سادگی این ویژگی را در اختیار خواهید داشت که از آن در هر شرایطی استفاده نمایید و همچنین در بخش بالایی این محصول یک دستگیره برای جا به جایی ساده تر این بین بگ فراهم شده که شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن در هر زمان که نیاز داشتید این کالا را جا به جا نموده و از این محصول مجدد در فضا و مکان جدید استفاده نمایید.

کیفیت بالا دوخت در رویه

این بین بگ بزرگسال از طریق بهترین دستگاه های روز دنیا دوخته شده که در صورت فشار وزن و ضربه، به هیچ عنوان دچار پارگی و آسیب نخواهد شد و به همین دلیل دارای طول عمر طولانی نیز می باشد.  

سخن پایانی و طریقه سفارش محصول

بین بگ یک نفره مشکی محصولی بادوام، راحت و مقاوم است که مناسب برای استفاده تمامی افراد بوده و شما می توانید از آن در داخل محیط منزل، محل کار، ویلای شخصی و یا هر مکان دیگری استفاده کرده و از نشستن و استراحت بر روی آن نهایت لذت را ببرید. اگر شما هم به دنبال خرید یک کالا با کیفیت و راحت هستید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این بین بگ را از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...