بین بگ یک نفره مخمل اینتکس

mobl_8974

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,060,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره مخمل اینتکس، دارای جنس بدنه و رویه عالی، بسیار مقاوم در برابر وزن بالا و ضربه، دارای طرح و رنگبندی زیبا و مناسب برای تمامی سنین می باشد.

بین بگ یک نفره مخمل اینتکس از سری محصولات مقاوم و با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس بوده که با ضمانت نامه دو ساله به فروش می رسد. این محصول که دارای طراحی و آرگونومی ساخت بسیار عالی و شیک بوده به مراتب می تواند نشیمنگاه بسیار نرم و راحتی را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد. بین بگ یک نفره مخمل، از وزن بسیار سبکی برخوردار بوده و به همین دلیل شما می توانید به آسانی آن را در داخل خانه به راحتی جابه جا کنید و در هر محلی از آن استفاده نمایید. علت وزن بسیار پایین این بین بگ نیز محتوای درجه یک و عالی داخلی آن می باشد. از مهم ترین ویژگی های این کالا می توان به ضد آب و ضد تعریق بودن رویه محصول اشاره کرد، چرا که آن از پارچه درجه یک مخملی ساخته شده است و می تواند به خوبی از نفوذ آب در لایه های میانی خود جلوگیری کند به همین دلیل شما حتی می توانید از بین بگ خود در کنار استخرها و محیط های مرطوب نیز استفاده کنید. انعطاف و فرم پذیری بسیار عالی محصول به خوبی می تواند گودی کمر افراد را پر کند تا هیچگونه فشاری بر روی اندام ها ایجاد نشود. وجود دستگیره در این بین بگ به دلیل جابجایی راحت تر محصول در آن قسمت تعبیه شده است. اما در نهایت طراحی این کالا به صورت سه لایه بوده یعنی از سه بخش رویه، آستری و محتوای داخلی تشکیل شده که در کنار یکدیگر این بین بگ فوق العاده را تشکیل داده اند. شما عزیزان می توانید به سایت اینتکس مراجعه نموده و یا با شماره های درج شده در آن تماس حاصل نمایید و این بین بگ منحصر به فرد را در رنگ مورد علاقه خود سفارش دهید.

 نوع خانگی، اداری
 طول 80 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مخمل ضدتعریق
 ضمانت نامه دو ساله
 محتوای داخلی الیاف
 اقلام همراه _
 کد محصول mobl_8974

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...