بین بگ یک نفره قرمز

mobl_0734

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره قرمز یکی دیگر از محصولات با دوام، شیک و قابل استفاده برای محیط های خانگی و اداری بوده که به تازگی به همراه 2 سال ضمانت نامه معتبر تولید شده است.

بین بگ یک نفره قرمز نمونه ای دیگر از محصولات راحتی برای استفاده بزرگسالان با طراحی ظاهری ساده و کاربردی بوده که جهت استفاده شما به صورت طولانی و یا کوتاه مدت در محیط داخلی منزل و یا حتی محل کار شما طراحی و تولید شده و البته لازم لازم ذکر است این کالا تنوع رنگ بندی بالایی داشته و همینطور دارای رویه ای از بهترین و مرغوب ترین پارچه مخمل بوده است به طوری که استفاده از این پارچه موجب تضمین طول عمر بین بگ شما بوده و از تعریق بدن در زمان استفاده اجتناب خواهد کرد. برای تولید قسمت بدنه، از یک دوخت مقاوم و دو لایه در بخش داخلی استفاده شده که همین ویژگی موجب افزایش استحکام و طول عمر این محصول ایده آل شده است. طراحی دوخت مقام رویه، این امکان را ایجاد کرده تا در زمان وارد شدن حداکثر وزن به بدنه اصلی از بروز پارگی و سایر آسیب های احتمالی اجتناب به عمل آید. در نظر داشته باشید شما می توانید این بین بگ را به راحتی و کاملا ساده مورد حمل و جا به جایی قرار دهید، زیرا بخش داخلی این محصول از نوعی یونولیت سبک و بادوام انتخاب شده که موجب کاهش وزن بدنه آن به میزانی چشمگیر بوده و موجب می شود شما نرمی بالایی را در زمان استفاده احساس نمایید. طراحی بدنه این محصول به گونه ای است که هنگام نشستن در بخش میانی آن و با وارد شدن وزن بدن فرم اصلی بدنه بین بگ شکل گرفته به طوری که شما می توانید در مرکز این محصول یک گودی را مشاهده کنید تا موجب شود تکیه گاه ایجاد شده سطح ستون فقرات شما را پوشش داده و شما به یک استراحت راحت و ایده آل بپردازید. شما عزیزان این بین بگ را می توانید به راحتی با یک ضمانت نامه معتبر دوساله از فروشگاه اینتکس در سراسر ایران خریداری نمایید.

 نوع  خانگی، اداری
 طول  100 سانتی متر
 عرض  90 سانتی متر
 ارتفاع  95 سانتی متر
 جنس بدنه  پارچه جیر 
 ضمانت نامه  2ساله 
 محتوای داخلی  یونولیت 
 تحمل وزن  180 کیلو گرم 
 کد محصول  mobl_07534

بین بگ یک نفره قرمز یکی از پرطرفدار ترین بین بگ های تولید شده بوده که به دلیل طراحی ساخت بسیار زیبا و ساختار استاندارد بیشترین فروش را دارد و همچنین تکیه گاه متناسب و سطح نشیمنگاه منعطف و گود داشته که سطح طبی و مناسب را برای نشستن و استراحت شما عزیزان ایجاد کرده است. این مدل بین بگ کاملا مناسب برای فضاهای محدود نیز بوده و به دلیل کمجا بودن استفاده از آن در هر مکانی، امکان پذیر خواهد بود. داشتن تکیه گاهی منعطف و راحت، این محصول را به یکی از محبوب ترین بین بگ های موجود در  این فروشگاه تبدیل کرده است و در ادامه این قسمت ما قصد داریم تا این محصول ایده آل را دقیق تر مورد بررسی قرار دهیم. 

ساخت ظاهری مدرن و جدید

از آنجایی که که در تصاویر مشخص است این بین بگ بزرگسال به گونه ای طراحی شده که شامل پوسته، آستری و محتوای داخلی بوده و لازم به ذکر است که این بین بگ به دلیل انعطاف پذیری بالایی که داشته هنگام نشستن به راحتی با بدن شما عزیزان فرم گرفته و تجربه راحتی بسیاری را برای شما فراهم می سازد. شما می توانید از این بین بگ هنگام تماشای تلوزیون، استراحت های روزانه، مطالعه و... استفاده کنید و همچنین لازم ب ذکر است این محصول دارای ابعاد استاندارد و مناسبی نیز بوده تا یک فضای راحت را برای شما محیا سازد.

کیفیت بالا پارچه به کاربرد شده در محصول

جنس رویه این بین بگ از پارچه جیر است و یکی از محبوب ترین نوع پارچه استفاده شده در این محصول بوده چراکه جنس آن بسیار نرم و لطیف می باشد و شما هنگام استفاده از آن می توانید احساس خوب و راحتی داشته باشید. یکی دیگر از مهمترین ویژگی های این بین بگ این است، که رویه و یا بدنه آن پارچه ای قابل جدا شدن است و به همین دلیل شما می توانید پس از مدتی در صورت ایجاد هرگونه لک و آلودگی رویه محصول را باز کرده و بشویید. شستشوی این رویه مانند دیگر پارچه های معمولی بوده و شما می توانید با مواد شوینده و یا آب آن را پاکسازی و تمیز نمایید.

محتوای درونی و انعطاف پذیری محصول 

محتوای درونی این کالا از نقاط قوت و وجه تمایز آن نسبت به دیگر محصولات بوده، داخل بین بگ از مواد داخلی بسیار با کیفیت و سبک ساخته و پر شده است که در داخل یک پارچه آستری قرار گرفته و بسیار انعطاف پذیر می باشد. لازم به ذکر است که دسترسی کامل به محتوای داخلی نیز وجود دارد و شما عزیزان می توانید به راحتی مواد داخلی آن را افزایش یا کاهش دهید و میزان نرمی و سفتی آن را طبق سلیقه و نیاز خود درست کنید. 

سخن پایانی و نحوه سفارش

این محصول با قیمت مقرون به صرفه و برترین کیفیت تولید شده که دارای دو سال ضمانت نامه معتبر از طریق نمایندگی اینتکس می باشد. شما عزیزان می توانید این بین بگ فوق العاده را از طریق سایت اصلی اینتکس خریداری نمایید و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و محصول نظر خود را تهیه کنید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...