بین بگ یک نفره شیب دار اینتکس

MBL_62021

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره شیب دار اینتکس از سری محصولات شیک و با دوام، قابل استفاده برای انجام کارهای روزانه و استراحت شما، تحت ضمانتی 2 ساله توسط فروشگاه سنتر اینتکس به فروش می رسد

بین بگ یک نفره شیب دار اینتکس یکی از بهترین گزینه ها برای استراحت شما در طول روز بوده و به دلیل زیبایی که داشته می تواند برای دکور منزل زیباترین فضا را ایجاد کند. زیبایی موجود در طراحی بدنه این محصول سبب جلب رضایت و توجه افراد بسیاری شده و از این رو بهترین گزینه برای خرید افراد می باشد. بدنه این بین بگ دارای جنس پارچه مازراتی بوده که از دوخت های فوق العاده محکم و دو لایه بهره می برد که این ویژگی در افزایش جذابیت محصول نقش زیادی داشته و توانسته تا آن را به محصولی خاص و منحصر به فرد تبدیل کند. به همین خاطر است که از این محصول در محیط هایی مانند ویلا یا فضاهای باز استفاده شده و به عنوان نشیمنگاه طبی نیز آن را به کار می برند. استفاده از این محصول خاص و زیبا به راحت ترین صورت شکل می گیرد و لازم به ذکر است که رویه این بین بگ بسیار منعطف بوده و زمانی که افراد بر روی آن می نشینند، فضایی عالی برای استراحت آن ها مهیا می شود. از این رو بدن شما قادر به کسب محلی راحت و نرم شده و می تواند مدت زمان طولانی تری را بر روی محصول به راحتی بگذراند. این بین بگ یک نفره شیب دار اینتکس سبب ایجاد مزیتی شده و آن هم این است که افراد سنگین وزن نیز به راحتی بتوانند از وجود آن بهره مند شوند و بهترین شرایط را داشته باشند و راحتی بسیاری را بدون نگرانی از آسیب به آن تجربه کنند. جهت خرید این بین بگ با طول عمر بالا به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید و آن را به سرعت سفارش دهید.

 نوع خانگی، اداری، مسافرتی
 طول 120 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 جنس بدنه مازراتی
 تحمل وزن 170 کیلوگرم
 ضمانت نامه دو ساله
 محتوای داخلی الیاف
 کد محصول  MBL_62021

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...