بین بگ یک نفره راحتی

MBL-046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
2,980,000
2,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره راحتی از سری محصولات بسیار راحت می باشد که با طراحی متفاوت و منحصر به فردی که دارد یک مبل شنی طبی به شمار می آید که با نشستن بر روی آن دچار درد های احتمالی نمی شوید .

بین بگ یک نفره راحتی از سری محصولات با کیفیت اینتکس محسوب می شود که با توجه به کاربرد های ویژه ای که دارد بسیار مناسب برای بزرگسالان ، برای انجام کارهای روزانه ، تماشای تلویزیون ، مطالعه ، کار با لب تاپ و... می باشد . این کالا بی شک یکی از بهترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که دارای نشیمنگاهی بسیار نرم است و شما حین نشستن بر روی کالا احساس خوشایندی خواهید داشت . این بین بگ به طوری طراحی شده است که با توجه به ابعاد مناسب و تکیه گاه بلندی که دارد می توانید علاوه بر نشستن و تکیه دادن ، بر روی آن خوابیده و به استراحت بپردازید . همچنین جنس بدنه این محصول از کیفیتی بی نظیر برخوردار است که علاوه بر لطافتی که دارد بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد که توانسته تا به امروز خریداران بسیاری را به سوی خود جذب کند ، از سوی دیگر شما می توانید رویه کالا را از آستر جدا کرده و به راحتی شستشو دهید که از دیگر ویژگی های این بین بگ به شمار می رود . در ساختار داخلی این بین بگ فیبر یا همان یونولیت خرد شده استفاده شده که با توجه به مقاومت و انعطافی که دارد به خوبی با بدن شما تطابق پیدا کرده و شما با نشستن و خوابیدن طولانی بر روی آن دچار درد های احتمالی عضلانی و خستگی نمی شوید . از دیگر مزیت های این محصول می توان به زیپی که در قسمت زیرین مبل تعبیه شده است اشاره کرد که توسط آن می توانید مواد داخلی کالا را از نمایندگی ما تهیه کرده و در صورت نیاز محتوای آن را شارژ نمایید . شما این محصول را همراه با 2 سال ضمانت از ما تحویل می گیرید که تضمینی بر خرید شما از فروشگاه اینتکس می باشد . جهت خرید این کالا می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و با خیالی آسوده این کالای راحتی را خریداری نمایید .

 نوع خانگی و اداری
 طول 140 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 تحمل وزن  130 کیلو گرم
 مواد داخلی فیبر
 جنس بدنه پارچه مخملی
 قابلیت شستشو  دارد 
 کد محصول MBL-046

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...