بین بگ یک نفره راحتی گرد

intex-7354

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره راحتی گرد با طراحی جدید و زیبا در نمایندگی اینتکس به همراه قیمت ارزان و مناسب، با ارسال سریع و رایگان کالا به سراسر کشور

بین بگ یک نفره راحتی گرد یکی از جدیدترین محصولات بوده و برای استفاده تمام سنین طراحی شده است و از قیمت ارزان و طول عمر بالایی برخوردار می باشد. در زمان خرید این محصول یک گارانتی معتبر دو ساله نیز دریافت خواهید کرد که این گارانتی معتبر تضمینی بر طول عمر بالا محصول به شمار می رود. وزن بدنه این بین بگ فوق العاده تنها 5 کیلوگرم بوده و به همین دلیل می توانید در زمان جا به جایی و یا حتی تغییرات دکوراسیون داخلی منزلتان کاملا آسوده خاطر باشید. البته این وزن کم به دلیل استحکام بالایی که داشته قادر است تا وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند که به همین دلیل استفاده از این بین بگ، حتی برای افراد با وزن بالا نیز مشکلی نخواهد داشت. روکش بدنه این محصول که تاثیر بالایی بر طول عمر آن داشته از بهترین نوع پارچه با ساختاری نرم و لطیف و کاملا باداوم طراحی شده که کاملا ضدتعریق بوده و امکان شستشو با آب و مواد شوینده را نیز به راحتی دارد. باید توجه داشته باشید که این رویه در هنگام قرار داشتن در معرض وزن و فشار بالا دچار هیچ گونه آسیب نخواهد شد و سال ها مانند روز اول خود باقی خواهند ماند. تولید کننده این بین بگ یعنی شرکت اینتکس برای راحتی شما امکانی ایجاد کرده تا که بتوانید رنگ بدنه محصول مورد نظر خود را در زمان خرید شخصا بر اساس سلیقه و یا نیاز شخصی خود سفارش دهید. لازم به ذکر است مواد تشکیل دهنده داخلی این کالا از نوعی یونولیت با ساختاری خرد شده تشکیل شده است که این مواد نرم و انعطاف پذیر بوده و می تواند آسایش و راحتی شما را در زمان مطالعه، استراحت، تماشای تلویزیون و... فراهم آورد. برای خرید این بین بگ فوق العاده می توانید به فروشگاه رسمی اینتکس مراجعه نمایید و این محصول را دریافت کنید.

 نوع  خانگی، اداری، مسافرتی
 طول  110 سانتی متر
 عرض  110 سانتی متر
 ارتفاع   50 سانتی متر
 جنس بدنه مازراتی 
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 ضمانت  دو ساله
 اقلام  _
 کد محصول intex-7354

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...