بین بگ یک نفره راحتی اینتکس

mobl_6897

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره راحتی اینتکس، موجود در فروشگاه مرکزی و بزرگ اینتکس، به همراه با ضمانت نامه دو ساله و ارسال رایگان به سراسر کشور

بین بگ یک نفره راحتی اینتکس یک محصول زیبا و بسیار با کیفیت بوده که در طرح و رنگ بندی متنوع در فروشگاه اینتکس با کمترین قیمت عرضه می گردد. مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت است و همچنین لازم به ذکر است در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن  شما می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و به شکل دلخواه فرم دهید. این محصول یک بین بگ بادوام و مقام بوده که به صورت ساده و با رعایت یک سری اصول طراحی و تولید شده است. این کالا قابل استفاده در هر مکانی بوده و همچنین در رنگ بندی های مختلف نیز طراحی و تولید شده که به شما اجازه می دهد، رنگ و طرح مورد علاقه خود را انتخاب کرده و از آن لذت ببرید. رویه این محصول از جنس پارچه جیر بوده که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی، وزن بالا و انواع ضربه و فشارها می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای استفاده تمامی سنین می باشد. بین بگ یک نفره راحتی دارای ضمانت 2 ساله نیز بوده که به شما کمک می کند، از این محصول با خیالی راحت و آسوده استفاده نمایید. این محصول دارای رنگ بندی و طرح های زیباست و برای شما این شرایط را فراهم می آورد که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار خود نیز استفاده کنید و همچنین این بین بگ با توجه به حجم و وزن مناسبی که داشته به راحتی قابل حمل می باشد. رویه این بین بگ ضد تعریق و ضدآب بوده که در صورت استفاده طولانی مدت از این محصول به هیچ عنوان دچار تعریق نخواهید شد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت اینتکس، دیگر محصولات سایت را نیز ببینید و برای خرید این بین بگ با تلفن های این مرکز تماس حاصل نمایید. 

 نوع خانگی و اداری
 طول 90 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه جیر
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 ضمانت نامه دو ساله
 اقلام همراه _
 کد محصول mobl_6897

بین بگ یک نفره راحتی اینتکس یکی دیگر از پرفروش ترین و بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده این بین بگ فوق العاده با راحتی بالایی که داشته می تواند بستری عالی و نرم را برای شما فراهم کند. البته لازم به ذکر است که این کالا از بهترین و مقام ترین متریال و مواد اولیه تهیه و ساخته شده که به همین دلیل دارای طول عمر بسیار بالا می باشد و در این صورت است که شما می توانید از این بین بگ در شرایط و موقعیت های مختلف نیز استفاده کنید چراکه این بین بگ سازگار با انواع آب و هوا و شرایط جوی بوده است. این محصول راحتی می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که تمایل به استراحت در تمام طول روز دارند و می خواهند که تا نشیمنگاهی ساده، گرد و راحت را داشته باشند. این بین بگ خاص می تواند در هر زمان و مکان برای شما قابل استفاده باشد که از این رو بدنه ای سبک و قابل حمل دارد و به راحتی جا به جا نیز می شود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا این بین بگ یک نفره راحتی را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم

جنس پارچه اسفاده شده در محصول 

این بین بگ دارای رویه ای از جنس پارچه بسیار با کیفیت بوده که در برابر پارگی و ضربه مقاومت بسیار زیادی دارد. همچنین دچار ساییدگی و پوسیدگی نشده و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. رویه این محصول قابلیت شستشو دارد و در زمان کثیف شدن به راحتی می توان آن را مورد شستشو قرار داد و همچنین این رویه در برابر تغییر رنگ و فشار بالا نیز بسیار مقاوم است.

شکل ظاهری و طراحی محصول

همانطور که مشاهده می کنید این محصول از طراحی ظاهری خاصی برخوردار بوده و در کل فرم این بین بگ به صورت مبل راحتی و گرد مانند می باشد و در قسمت میانی یا همان نشیمنگاه این محصول یک فرو رفتگی قرار دارد که بسیار راحت و استاندارد بوده است. در رابطه با تکیه گاه این بین بگ راحتی باید گفت که، قسمت تکیه گاه آن به صورت یک تکه با بدنه اصلی است و با دارا بودن ارتفاع زیاد، تا گردن شخص را دربر می گیرد و لازم به ذکر است که بخش تکیه گاه با پوشش دادن قسمت کمر و گردن فرد استفاده کننده، راحتی و آرامش فوق العاده ای را برای شما به همراه داشته و به همین جهت در هنگام استراحت طولانی مدت بر روی این کالا، بدن خسته نشده و هیچ فشاری به گردن و کمر شما وارد نخواهد شد.

محتوای داخلی بین بگ

مواد داخلی هپی چیر نیز از بهترین و مرغوب ترین مواد داخلی انتخاب شده اند. این مواد داخلی سبک هستند و حجم بالایی دارند. در عین حال از استحکام خوبی در برابر فشار برخوردارند. به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت این محصول دارای تحمل وزن بسیار زیادی می باشد. هم چنین دارا بودن ضمانت دو ساله تأییدی بر کیفیت بالای هپی چیر است. 

نحوه سفارش 

این بین بگ فوق العاده از رنگبندی شادی برخوردار می باشد. خرید بین بگ یک نفره راحتی اینتکس از طریق مراجعه به فروشگاه اینتکس امکان پذیر است و یا مراجعه غیر حضوری به سایت مربوط به این فروشگاه بزرگ، روش خرید این محصول را آسان تر کرده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...