بین بگ یک نفره راحتی

intex 8965

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره راحتی محصولی کاربردی برای استفاده های روزانه شما و استراحت طولانی مدت بسیار مناسب بوده که به راحتی می توانید از سایت معتبر سنتر اینتکس این محصول با کیفیت را خریداری کرده .

بین بگ یک نفره راحتی محصولی با کیفیت و کارآمد که مناسب برای بزرگسالان و نوجوانان که علاوه بر راحتی بالایی که دارد بسیار مناسب قیمت بوده که خریداران زیادی را به خود جذب کرده است . امروزه که همه ی افراد به دنبال راحتی می باشند این بین بگ یک نفره می تواند بهترین گزینه برای استراحت های کوتاه و طولانی مدت شما باشد ، همچنین می توانید برای بازی گیم نت ، کار با لپ تاپ ، مطالعه ، تماشای تلویزیون و کار های روزمره خود از استفاده نمایید . جنس بدنه این محصول از دیگر نکات مثبت این مبل به شمار می رود که علاوه بر خاصیت ضد تعریق بودن بسیار مقاوم در برابر ساییدگی ، فشار ، ضربه ها و حتی نور مستقیم خورشید بوده که خیال شما را از بابت خرید این کالا آسوده می کند . این بین بگ با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد قابل استفاده در منازل و محل کار شما می باشد که فضای زیادی را نیز اشغال نمی کند و می توانید در هر مکانی که بخواهید از آن استفاده نمایید . مواد داخلی این کالا را یونولیت خرد شده تشکیل داده که بسیار انعطاف پذیر و مستحکم بوده که با نشستن بر روی آن فرم بدن شما گرفته و شما با نشستن طولانی بر روی آن احساس ناخوشایندی نخواهید داشت ، علاوه بر این در صورت نیاز شما می توانید مواد داخلی آن را کم و زیاد کنید . این محصول را شما می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به همراه 2 سال ضمانت از فروشگاه سنتر اینتکس با خیالی آسوده خریداری کرده .

 نوع  خانگی و اداری
 طول 100 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 جنس بدنه  پارچه مازراتی
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 مواد داخلی فوم خرد شده
 ضمانت 2 ساله
 کد محصولintex 8965

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...