بین بگ یک نفره بزرگسال اینتکس

mbl 89576

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری بین بگ یک نفره بزرگسال اینتکس با دوخت عالی و کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب از نمایندگی رسمی برند اینتکس در ایران با ضمانت اصالت کالا و گارانتی کیفیت می باشد .

بین بگ یک نفره بزرگسال اینتکس یکی از کمیاب ترین و در عین حال پر طرفدارتریم بین بگ های تولیدی توسط برند اینتکس می باشد که به واسطه راحتی و ظاهر زیبایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران باز کند . این بین بگ دارای رویه ای نرم و لطیف از جنس پارچه مخمل می باشد که در تست های انجام شده به خوبی توانسته است مقاومت بالا را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش بگذارد . همچنین با رنگ بندی خاص و زیبایی که دارد میتواند جلوه زیبایی به منازل شما دهد البته در رنگ بندی های متفاوت موجود می باشد . این مبل وزن  بالغ بر 150 کیلو گرم را می تواند تحمل کند و این قابلیت تحمل وزن به واسطه فوم مخصوص با کیفیتی که در بخش داخلی بین بگ تعبیه شده است امکان پذیر شده . شایان ذکر است که علاوه بر ضمانت اصالت کالا ، خدمات پس از فروش نیز با استفاده از کادری مجرب برای این  بین بگ وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . این بین بگ با زیپی که در قسمت زیرین خود دارد قابل باز شدن می باشد و شما مستوانید در صورت نیاز آن را با ماشین لباس شویی آن را شستشو دهید . بین بگ یک نفره بزرگسال اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکسموجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید .

طول 130 سانتی متر
عرض 125 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه بنفش
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...