بین بگ یک نفره بزرگسال

mbl-1068

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یکنفره بزرگسال محصول شرکت اینتکس که بسیار کاربردی و زیبا که مورد استقبال و توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و فروش زیادی برای شرکت اینتکس داشته است .

بین بگ یکنفره بزرگسال با طراحی منحصر به فرد و متفاوت خود از محبوبیت زیادی بین خریداران بین بگ راحتی پیدا کرده است که با توجه به قیمت مناسبی که دارد از فروش ویژه ای برخوردار بوده است . این بین بگ همانطور که در تصویر مشاهده میکنید با ظاهر خاصی که دارد می تواند جلوه مدرن و چشم نوازی را برای محل کار ، منازل شما و اتاق خواب های شما فراهم سازد . همچنین با توجه به رنگی که این مبل دارد می تواند با انواع دکوراسیون ها ست شود ، البته این کالا در رنگ بندی های متنوع نیز موجود می باشد که شما می توانید به دلخواه خود رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید . این بین بگ با توجه به وزن سبکی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد ، همچنین در قسمت بالای این محصول دستگیره ای تعبیه شده است که شما بتوانید در جابه جایی راحت باشید . مواد داخلی این کالا از فوم خرد شده تشکیل شده که از مقاومت و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است ک شما در حین نشستن بر روی آن احساس راحتی کنید و وقت طولانی را بر روی این بین بگ بگذرانید . همچنین جنس رویه این کالا پارچه مخمل می باشد که علاوه بر نرمی و لطافتی که دارد بسیار مستحکم در برابر فشار و ضربه است که می توانید با خیالی آسوده از این کالا استفاده نمایید . علاوه بر این از دیگر مزیت های این محصول می توان به قابلیت شستشو بودن آن اشاره کرد که شما می توانید به راحتی با مواد شوینده پارچه را توسط زیپی که در زیر آن متصل می باشد از آستر جدا نموده و شستشو دهید . جهت خرید این کالای با کیفیت می توانید به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و خریدی مطمئن را با ما تجربه کنید .

 نوع خانگی و اداری
 طول 110 سانتی متر 
 عرض  110 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مازراتی
 مواد داخلی  فوم خرد شده
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 ضمانت 2 ساله
کد محصولmbl-1068

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...