بین بگ یک نفره با رویه چرمی

mobl_47633

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره با رویه چرمی، محصولی بی نظیر و بسیار شیک ومدرن، امکان حمل و نصبی آسان، دارای تحمل وزن بالا، به همراه ضمانت نامه دو ساله تنها در نمایندگی فروش مبل شنی و بین بگ اینتکس

بین بگ یک نفره با رویه چرمی بر خلاف سایر بین بگ ها که به صورت گرد طراحی شده اند، شبیه به یک صندلی راحتی طراحی شده که دارای یک تکیه گاه با ارتفاع مناسب می باشد. به همین منظور در حین استفاده بدن شما در موقعیت مناسبی قرار گرفته و دچار درد و خستگی نخواهید شد. رویه این محصول از چرم مصنوعی تهیه شده که علاوه بر انعطاف پذیری بالا، نرمی و راحتی دارای مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی می باشد. در قسمت داخلی آن نیز از یونولیت های خرد شده استفاده شده که انعطاف آن را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید و همچنین شما قادر خواهید بود که از حجم یونولیت های آن کاسته و یا به آن بیافزایید و آن را متناسب با نیاز خود شکل دهید. طراحی این محصول به گونه ای می باشد که علاوه بر اتاق خواب و پذیرایی می توانید از آن در دفتر کار نیز استفاده نمایید. وزن این محصول در حدود 4 کیلو گرم بوده و به راحتی قابل جا به جایی می باشد. همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 140 کیلو گرم را تحمل نماید که نشان گر طول عمر و کیفیت بالای آن می باشد. شما می توانید این بین بگ زیبا را که دارای دو سال ضمانت نامه معتبر، جهت آسوده بودن خیال شما عزیزان بوده را از طریق فروشگاه اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری نموده و آن را با کمترین قیمت و در اسرع وقت دریافت نمایید.

 نوع خانگی، اداری
 طول  80 سانتی متر
 عرض  80 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 جنس بدنه  پارچه مازراتی
 تحمل وزن  140 کیلوگرم
 اقلام همراه _
 ضمانت نامه دو ساله
 کد محصول mobl_47633

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...