بین بگ یک نفره با رویه مخمل

mobl_8004

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره با رویه مخمل از سری محصولات با طراحی شکیل و زیبا در فروشگاه مرکزی اینتکس، با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به همراه 48 ساعت مهلت تست و ارسال رایگان کالا درب منزل

بین بگ یک نفره با رویه مخمل یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات کمپانی اینتکس بوده که با طراحی جالب و زیبا خود توانسته در زمان کمی به فروش فوق العاده ای دست یابد. طراحی کلی این بین بگ به صورت تقریبا گرد بوده که در قسمت بالای تکیه گاه این کالا یک دستگیره نیز تعبیه شده که برای حمل و نقل و جابجایی راحت بین بگ مورد اسفاده قرار می گیرد و همچنین به دلیل وجود مواد یونویتی در داخل این کالا امکان تغییر شکل آن متناسب با سلیقه و نیاز شما نیز وجود خواهد داشت و لازم به ذکر است علاوه بر این می توانید یونولیت ها را به طور کامل تعویض نمایید و یا با تغییر حجم و میزان آن، انعطاف پذیری، اتفاع و فرم محصول را تغییر دهید. محصولات راحتی به دلیل اینکه ساعت ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت باید بدنه ای نرم و لطیف داشته باشند تا مانع از آزردگی پوست بدن در جین استفاده شود. به همین جهت طراحان این بین بگ رویه آن را از پارچه مخمل درنظر گرفته اند که کاملا ضدتعریق و ضدآب بوده و علاوه بر ویژگی های ذکر شده دارای استحکام و دوام چشمگیری در برابر انواع آسیب دیدگی و فشار می باشد که این دلیلی بر طول عمر بالای آن نیز می باشد. همچنین باید گفت که این رویه به راحتی از آستری موجود جدا شده و قابل شستشو می باشد و شما می توانید با توجه به دیزاین و دکوراسیون منزل یا محل کارتان، رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایید و آن را با قیمتی مناسب از شرکت اینتکس دریافت کنید.

 نوع  خانگی و اداری
 طول  80 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مخملی 
 ضمانت نامه دو ساله
 تحمل وزن 170 کیلوگرم
 اقلام همراه _
 کد محصولmobl_8004

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...