بین بگ یک نفره با تکیه گاه راحتی

intex 6096

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره با تکیه گاه راحتی یک سری از محصولات فوق العاده جذاب با تکیه گاه راحتی، دارای ساختار و طراحی استاندارد، به همراه ضمانت کالا و ارسال رایگان آن به سراسر کشور

بین بگ یک نفره با تکیه گاه راحتی یکی دیگر از مدل های بین بگ تولید شده توسط برند معتبر و محبوب اینتکس می باشد که در زمان کم به خوبی توانسته تا جای خود را در میان هواداران بین بگ باز کند. این محصول دارای تکیه گاه شیب دار و مرتفعی بوده که با توجه به ارتفاع استانداردی که داشته به خوبی کمر و گردن شما را در بر می گیرد و به همین دلیل از خستگی بدن شما به خوبی جلوگیری به عمل می آورد. رنگ بندی های تولید شده از این محصول به صورت کاملا متنوع و زیبا می باشد و از همین رو به خوبی می تواند سلیقه های مختلف را پوشش دهد و البته لازم به ذکر است که رویه این بین بگ نیز از جنس پارچه مازراتی بوده و دارای ساختار داخلی از نوع یونولیت یا همان فیبر است، که این مواد داخلی علاوه بر استحکام، کیفیت بسیار بالایی نیز دارد و به همین سبب انعطاف پذیری ایده آلی را از خود به نمایش گذاشته و به هنگام استفاده در طولانی مدت به هیچ عنوان احساس خستگی به بدن شما دست نخواهد داد و همچنین به همراه این محصول، ضمانت نامه دو ساله نمایندگی اینتکس نیز وجود دارد که خیال شما را از خرید این محصول به طور کلی راحت می کند. قابلیت تحمل وزن در این بین بگ یک نفره 180 کیلو گرم است که همین موضوع نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد. بین بگ یک نفره با تکیه گاه راحتی با برترین کیفیت و بهترین قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات ذکر شده و مشاهده تصاویر آن می توانید این کالا را خریداری کنید و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

 نوع خانگی، اداری، سفری
 طول 110 سانتی متر
 عرض  70 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مازراتی 
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 محتوای داخلی یونولیت(فیبر)
 ضمانت نامه دو ساله
 کد محصول intex 6096

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...