بین بگ یک نفره ایرانی

mobl_07776

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره ایرانی به همراه دو سال ضمانت نامه و 48 ساعت مهلت تست برای شما عزیزان، بسیار با کیفیت و مقام، دارای طول عمر بالا تنها در نمایندگی اینتکس

بین بگ یک نفره ایرانی یکی از بهترین و راحت ترین بین بگ های تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که افراد بزرگسال می توانند از آن استفاده کنند. پارچه استفاده شده در رویه این بین بگ از جنس پارچه مازراتی است که مقاومت بالایی داشته و می تواند بدون اینکه آسیبی ببیند یا پوسیده شود سالها دوامی مانند روز اول داشته باشد. این رویه با دوخت بسیار عالی که داشته در برابر فشار های زیاد پاره نمی شود و می تواند وزن های بسیار بالا را نیز به راحتی تحمل کند. سطح این محصول بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده چراکه محتویات داخلی آن از یونولیت های خرد شده (فیبر) می باشد. این یونولیت یا فیبر های خرد شده درون یک آستری جداگانه قرار گرفته اند تا شما در صورت نیاز بتوانید رویه را به راحتی جدا کنید، برخی برای شستشو و یا برای تعویض نیاز دارند که رویه را از بدنه داخلی جدا کنند، اینجاست که آستری موجود به کمک آنان آمده و این اجازه را به افراد می دهد. با توجه به اینکه امکان دسترسی به محتوای داخلی این بین بگ نیز است؛ شما می توانید بنا بر نیاز و سلیقه خود اقدام به شارژ و یا کاهش محتوای داخلی بین بگ کنید. وزن کلی این بین بگ نیز بسیار کم و سبک بوده که به شما این اجازه را می دهد تا در هر زمانی آن را در هر جایی از خانه و حتی در محل کار مورد استفاده قرار دهید. فروشگاه اینتکس این محصول بی نظیر ساخته شده را با قیمتی بسیار ارزان تر از هر جای دیگری با ضمانت نامه معتبر دو ساله، 48 ساعت مهلت تست به فروش می رساند.

 نوع  خانگی، اداری
 طول  90 سانتی متر
 عرض 90 ساننتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مازراتی
 محتوای داخلی یونولیت(فیبر)
 ضمانت نامه دو ساله
 اقلام همراه _
 کد محصول mobl_07776

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...