بین بگ یک نفره آبی اینتکس

mobl_88300

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,740,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره آبی اینتکس محصولی فوق العاده راحت و با کیفیت از فروشگاه سنتر اینتکس بوده که به همراه 2سال ضمانت نامه معتبر جهت آسودگی خیال شما از بابت خرید به فروش می رسد.

بین بگ یک نفره آبی اینتکس از محصولات مدرن و جدید تولید شده توسط این نمایندگی بوده که طرح و رنگ بسیار متفاوت و زیبایی داشته و همینطور از مواد اولیه با کیفیت و به همراه راحتی بی نظیر تولید شده است. این بین بگ یکی از محصولات تولید شده با نرمی و راحتی بسیار بالایی می باشد که از فروش بالایی برخوردار بوده و تا کنون توانسته رضایت بسیاری از علاقه مندان را به دنبال داشته باشد. این کالا راحتی به گونه ای طراحی شده که هنگام نشستن و ریلکس کردن بر روی آن تمامی اعضای بدن مصرف کننده را در بر می گیرد تا شخص مصرف کننده احساس راحت و آرامش داشته و در صورت استفاده طولانی مدت شکل خود را از دست نمی دهد و مجددا به حالت اولیه برگشته و فرم خود را حفظ می نماید. این محصول یکی از راحت ترین محصولات تولید شده بوده که دارای رنگ بندی متفاوتی بوده و در صورت سفارش می توان رنگ مورد نظر خود را به صورت سفارشی، سفارش داده و تهیه نمایید. از دیگر ویژگی های مهم که این محصول دارد میتوان به جنس پارچه به کار رفته در آن اشاره کرد که، این جنس در بیشتر محصولات مشابه این مبل شنی از جنس پارچه جیر بوده و میتواند در مقابل فشار و ضربه های احتمالی مقاومت کند. همچنین استفاده از این جنس پارچه نرمی فوق العاده ای به آن بخشیده و باعث شده تا این بین بگ یک نفره گزینه ای ایده آل، برای استراحت های کوتاه و یا بلند مدت و همینطور مطالعه و تماشای تلویزیون باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و یا شماره های درج شده، این محصول فوق العاده را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید. 

 نوع  خانگی ، اداری 
 طول  80 سانتی متر
 عرض  80 سانتی متر
 ارتفاع  95 سانتی متر 
 جنس بدنه  پارچه جیر ضد تعریق
 اقلام همراه  _
 تحمل وزن  180 کیلو گرم 
 ضمانت نامه  2ساله  
 کد محصول  mobl_88300

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...