بین بگ گرد نارنجی

MBL-7311

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ گرد نارنجی محصولی با طراحی و ساختاری جدید و زیبا، دارای تنوع در رنگبندی و بهترین نوع پارچه، مناسب برای تمام رده های سنی و محیط های مختلف

بین بگ گرد نارنجی یکی دیگر از جدید ترین تولیدات کارخانه مرکزی اینتکس بوده است که با توجه به ابعاد متناسب بدنه و طول عمر بالا خود توانسته تا در زمان کوتاهی به محبوبیت بالا در میان علاقمندان دست یابد. این بین بگ  با ارگونومی ساخت بدنه گرد شکلی داشته که تکیه گاه و نشیمنگاه آن به صورت یک سره می باشد و در اثر نشستن و با مرور زمان بدنه محصول، متناسب با فرم بدن شخص مصرف کننده تغییر حالت داده به همین دلیل است که شما می توانید به راحتی از این بین بگ در زمان بازی با گیم نت و استراحت روزانه و... در فضا های داخل منزل و محل کار خود استفاده کنید. شرکت اینتکس برای ارائه محصولی با طول عمر بسیار بالا، روکش و رویه بدنه این بین بگ را از بهترین نوع پارچه طراحی و تولید کرده است که این نوع روکش و رویه های بدنه نرم و بسیار بادوام بوده و می تواند وزن و فشار بسیار بالایی را تحمل کند. این نوع پارچه رویه بدنه کاملا ضد تعریق و ضد آب بوده پس در صورت استفاده طولانی مدت هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. لازم به ذکر است در صورت نیاز می توانید رویه بدنه را از آستری آن جدا کرده و به وسیله آب و مواد شوینده به راحتی شستشو دهید. مواد تشکیل دهنده داخلی این بین بگ نیز از نوعی فیبر یا همان یونولیت می باشد. این یونولیت های خرد شده کاملا سبک و کم وزن بوده اند و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. شما عزیزان می توانید برای تغییر حالت بدنه بین بگ خود میزان مواد یونولیت داخلی آن را کم یا زیاد کنید تا راحتی بالایی را داشته باشید. برای خرید این بین بگ با بهترین کیفیت و طول عمر بالا می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

 نوع خانگی، مسافرتی، اداری
 طول 70 سانتی متر
 عرض 70 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مازراتی
 ضمانت نامه دو سال
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 اقلام همراه _
 کد محصول MBL-7311

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...