بین بگ گرد تک نفره اینتکس

MBL-82211

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ گرد تک نفره اینتکس محصولی با طول عمر بالا و بسیار با کیفیت، قابل استفاده برای تمام سنین و مکان و جایگاه های مختلف، دارای تنوع در رنگبندی و طراحی به همراه ضمانت کالا و ارسال رایگان آن

بین بگ گرد تک نفره اینتکس یکی از بهترین نوع بین بگ با طراحی بدنه استاندارد و طبی و کیفیت بسیار بالا بوده که برای تمام سنین قابل استفاده است و توسط تولیدی اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این بین بگ فوق العاده رنگ بدنه یک دست و ساده ای داشته به همین دلیل به راحتی می توانید آن را با انواع دکوراسیون داخلی منازل خود ست کنید و البته فروشگاه اینتکس، یک کاتالوگ نیز داشته تا در صورت تمایل بتوانید رنگ بدنه محصول را شخصا و طبق سلیقه خود سفارش دهید. وزن بدنه بین بگ 5 کیلوگرم بوده که موجب شده به راحتی توسط تمامی افراد حمل و جا به جا شود و البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه بین بگ نداشته و یعنی این کالا می تواند تا 170 کیلوکرم وزن را به راحتی بر روی خود تحمل کند. این بین بگ زیبا از گارانتی معتبر 2 ساله نیز برخوردار بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار می گیرد. رویه بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه با ساختاری ضد تعریق طراحی و تولید شده است. لازم به ذکر بوده این نوع پارچه به دلیل دوام و توان تحمل وزن بسیار بالا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده است. مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از نوع یونولیتی با ساختاری خرد شده بوده که این نوع مواد وزنی کم دارند اما به راحتی می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. ساختار مواد داخلی این بین بگ کاملا نرم و انعطاف پذیر بوده پس می تواند راحتی و آسایش شما را تضمین کند. برای خرید این بین بگ می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

 نوع خانگی، اداری، مسافرتی
 طول 90 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع  80 سانتی متر 
 جنس بدنه پارچه جیر 
 تحمل وزن 170 کیلوگرم
 ضمانت نامه دو ساله
 اقلام همراه -
 کد محصول  MBL-82211

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...