بین بگ کودک طرح توپ

MBL-21017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک طرح توپ به واسطه طراحی خاص و عالی که دارد مورد توجه بسیاری از خریداران مبل شنی قرار گرفته که با خرید آن ، روحیه کودکان خود را تحت تاثیر قرار می دهید و شادی را برای فرزندان خود فراهم می سازید .

بین بگ کودک طرح توپ یکی از زیبا ترین و همچنین با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که با توجه به علایق کودکان طراحی شده و نسبت به بین بگ های دیگر ابعاد کوچک تری دارند . این محصول همانند اکثر مبل های تولید شده ظاهری گرد دارد و بسیار نرم و راحت می باشد که کودکان هنگام انجام کارهای روزانه خود ، تماشای بازی فوتبال ، بازی گیم نت و... راحتی بسیاری را تجربه خواهند کرد . جنس بدنه این کالا از چرم مصنوعی مرغوب و قابل شستشو بوده که علاوه بر ظاهر شیکی که به کالا داده است بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد که کودک می تواند با خیالی راحت بر روی کالا نشسته و به بازی بپردازد . مواد داخلی این محصول از فوم خرد شده تشکیل شده است که بسیار سبک می باشد که از استحکام و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است که با نشستن بر روی آن فرم بدن را گرفته و باعث می شود فرزندان شما دچار خستگی های احتمالی نشود ، همچنین شرکت اینتکس به واسطه خدمات پس از فروشی که در اختیار خریدارن خود قرار داده است می توانید در صورت نیاز محتوای داخلی کالا را از نمایندگی ما تهیه کرده و داخل کالا را کم و زیاد نمایید . از سوی دیگر این محصول همراه با 2 سال ضمانت برا مشتریان در نظر گرفته شده است که تضمینی بر خرید شما می باشد . این مبل در طرح و رنگ بندی متنوع عرضه بازار شده است که می توانید با توجه به ورزش مورد علاقه کودکان خود طرح را انتخاب کرده و سفارش دهید . این محصول با کیفیت را می توانید از سایت معتبر سنتر اینتکس سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل به صورت حضوری دریافت کنید . 

 نوع خانگی
 طول 80 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 تحمل وزن120 کیلو گرم
 جنس بدنه چرم مصنوعی
 مواد داخلی یونولیت خرد شده
 قابلیت شستشو  دارد
 کد محصولMBL-21017

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...