بین بگ کودک راحتی مخمل

MOBL_3321

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک راحتی مخمل محیطی آرام و راحت را برای کودک شما فراهم کرده، دارای رنگبندی و طراحی متنوع و زیبا بوده که توسط شرکت اینتکس و به همراه ضمانت نامه دو ساله به فروش میرسد.

بین بگ کودک راحتی مخمل یکی از بهترین و پرفروش ترین محصول در سال های اخیر می باشد و با توجه به ساختمان ساده و زیبایی که دارد می توان نهایت آرامش را برای افراد داشته باشد. این بین بگ مختص کودکان ساخته شده و از بهترین بدنه تشکیل شده است. از این رو برای استفاده آن ها در زمان بازی و یا استراحت دارای سازگاری های لازم می باشد. بدنه کاملا منعطف است و سطح نرمی داشته و همچنین این محصول با داشتن قابلیت منعطف بودن به حالت های مختلف در می آید و به هر شکلی که کودکان تمایل به استفاده از آن را دارند تغییر شکل می دهد، از این رو یکی از کاربردی ترین محصولات طبی می باشد که امروزه استفاده از آن رایج شده است و خرید آن نیز توسط افراد زیادی صورت می گیرد. با توجه به این خصوصیات و مزیت ها می توان گفت که شرایط استفاده از این بین بگ راحت بوده و در ساده ترین صورت می توان آن را در سطح زمین قرار داد و استفاده نمود که در این زمان کودکان می توانند از محصول به عنوان استراحتگاه استفاده کنند و در زمانی که آن را تغییر شکل می دهند نیز می توانند از آن در زمان انجام بازی و سرگرمی و یا تماشای کارتن استفاده کنند. از این رو محصول مورد نظر دارای کارایی های بسیار زیادی بوده است که می تواند با در نظر گرفتن آن ها آن را خریداری کرده و در دسترس افراد برای استفاد مداوم قرار داد. شما علاقه مندان عزیز می توانید جهت خرید بین بگ کودک راحتی مخمل به فروشگاه اینترنتی اینتکس مراجعه کرده و از دسته بندی بین بگ محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

 نوع  خانگی، محیط هایی مانند مهدکودک ها
 طول 70 سانتی متر
 عرض 70 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 جنس بدنه  پارچه مخمل ضدآب
 ضمانت نامه دو ساله
 محتوای داخلی الیاف ابریشمی
 اقلام همراه _
 کد محصول MOBL_3321

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...