بین بگ کودک راحتی اینتکس

mobl_8723

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,270,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک راحتی اینتکس محصولی بسیار با کیفیت و با قیمت ارزان، دارای تحمل وزن بالا و نشیمنگاهی منعطف، به همراه ضمانت و ارسال سریع و رایگان

بین بگ کودک راحتی اینتکس برای استفاده تمامی کودکان طراحی شده و این کالا با ظاهر مدرن خود یکی از برترین مدل های محصولات در زمینه بین بگ کودک می باشد که مخصوصا با رنگ شادی که داشته می تواند در روحیات لطیف آنها تاثیرات مثبت داشته باشد. این محصول با وجود مدت زمان کم به فروش بسیار بالایی دست یافته و توانسته به خوبی در بازار ظاهر شود و مورد استقبال خریداران عزیز قرار بگیرد که یکی از دلایل استقبال بالا از این محصول مربوط به نوع ساخت ، طراحی و ویژگی های دیگر آن است و همینطور تنوع بالا در رنگبندی این کالا، باعث شده تا استفاده از آن در مکان های مختلف از جمله منازل، مهد کودک ها و ... فراهم باشد. درباره ویژگی های دیگر این بین بگ باید گفت که سطح نشیمنگاه آن به صورت فرو رفته و گود طراحی شده تا استفاده از آن ساده تر باشد و همچنین قسمت تکیه گاه آن نیز بسیار راحت، مرتفع و مقاوم بوده که افراد می توانند به راحتی و هنگام استراحت به آن تکیه دهند. حجم مناسب این محصول به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید از آن در محیط خانگی و اتاق های مختلف استفاده کنید. این کالابه دلیل ظاهر کودکانه خود می تواند بسیار مورد توجه قرار بگیرد. البته لازم به ذکر است در قسمت داخلی این محصول از یونولیت یا فیبر استفاده شده است که این یونولیت و فیبر ها دارای قابلیت انعطاف پذیری بالا می باشند و می توانند به راحتی به فرم بدن شما تغییر حالت داده و این مورد نیز از خستگی شما جلوگیری خواهد کرد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس این کالا را با ضمانت نامه دو ساله تهیه کنید.

 نوع  خانگی و اداری
 طول 60 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 70 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مازراتی
 تحمل وزن 140 کیلوگرم
 محتوای داخلی الیاف
 اقلام همراه _
 کد محصول mobl_8723

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...