بین بگ کودک تک نفره اینتکس

mobl_9874

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
2,580,000
2,530,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک تک نفره اینتکس از سری محصولات زیبا و مقام با جنس رویه مرغوب، تولید فروشگاه مرکزی اینتکس، به همراه دو سال ضمانت نامه معتبر به بازار عرضه شده است.

بین بگ کودک تک نفره اینتکس محصولی جذاب با رنگ و طرحی دلنشین و آرام بوده که کاملا مناسب با روحیه لطیف کودکان طراحی شده و البته لازم به ذکر است این محصول دارای تکیه گاهی راحت نیز بوده که برای کودکان بسیار جالب است و پشت و کمر آنها را در حین استفاده در موقعیت مناسبی قرار خواهد داد به همین منظور در استفاده های طولانی مدت دچار درد و خستگی نخواهند شد. رویه این محصول از جنس پارچه مازراتی با کیفیت در نظر گرفته شده که علاوه بر افزایش زیبایی بین بگ از انعطاف مطلوبی نیز برخوردار بوده و در برابر ساییدگی بسیار مقاوم می باشد. محتویات تشکیل دهنده آن نیز از جنس یونولیت های خرد شده یا همان فیبر است که بسیار انعطاف پذیر بوده و در حین استفاده به خوبی با بدنه کودک شما شکل گرفته و آن را در بهترین موقعیت ممکن قرار می دهد. در قسمت زیرین آن یک عدد زیپ در نظر گرفته شده که با استفاده از آن شما می توانید رویه را از آستر جدا کرده و به راحتی مورد شستشو قرار دهید همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی محتویات تشکیل دهنده داخلی آن را افزایش و یا کاهش داده و آن را متناسب با نیاز کودک خود شکل و فرم دهید. این بین بگ یکی از محصولاتی بوده که با رنگ های جذابی که داشته، قطعا کودک شما را مجذوب خواهد کرد و همچنین این بین بگ کودک از وزن قابل قبولی نیز برخوردار است که به راحتی می توان آن را جا به جا کرد و در محل مورد نظر کودک خود قرار داد. شما عزیزان برای تهیه این محصول زیبا و جذاب می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده از طریق نمایندگی اینتکس به همراه ضمانت نامه دوساله دریافت نمایید.

 نوع  خانگی، محیط هایی مانند مهدکودک
 طول  70 سانتی متر
 عرض  70 سانتی متر
 ارتفاع  60 سانتی متر
 جنس بدنه  پارچه مازراتی ضد آب
 ضمانت نامه  2ساله 
 تحمل وزن 100 کیلوگرم 
 اقلام همراه _
 کد محصولات  mobl_9874

بین بگ کودک تک نفره اینتکس محصولی بسیار نرم و به صورت منعطف تولید شده است که برای راحتی کودکان عزیز شما بوده و با استفاده از آن می توانند ساعت ها به بازی بدون هیچ گونه احساس خستگی بپردازند زیرا این کالا از ضمانت نامه 2 ساله برخوردار است و نوع طراحی آن طبق تمام استاندارد های جهانی بوده و لازم به ذکر است این محصول طبق نیاز و سلیقه فرزندان عزیز شما طراحی شده و دارای طول عمر بالایی می باشد، یعنی در صورت استفاده درست از این محصول کودک عزیز شما تا هنگام نوجوانی خود میتواند از این بین بگ استفاده کند. علاوه بر این ها ضمانت نامه معتبر مهلت تست 48 ساعته نیز برای آن در نظر گرفته شده که همین موضوع باعث آسودگی خاطر شما از بابت کیفیت این کالا شده است.

رنگبندی زیبا و سازگار با روحیه کودکان

همانطور که در تصاویر مشخص است این محصول مختص استفاده برای کودکان بوده است و به همین دلیل در رنگ بندی شاد و متنوع و سازگار با روحیه لطیف کودکان شما ساخته شده و البته لازم به ذکر است طراحی و نوع ساخت زیبای این بین بگ در فروش بالا آن بی تاثیر نبوده زیرا این کالا با بهترین نوع پارچه و دقیق ترین نوع دوخت و آرگونومی ساخته شده است.

نوع طراحی و راحتی بین بگ

در رابطه با نوع ساخت و طراحی این بین بگ باید گفت که نوع ساخت آن دقیقا مورد پسند تمام افراد از جمله کودکان قرار گرفته است. این محصول ظاهری تقریبا گرد داشته که علاوه بر کم جا بودن بسیار هم کارآمد و و با سطحی منعطف بوده است. یکی از مزیت هایی که باعث فروش بالا این بین بگ شده این است که نشیمنگاه و سطح این محصول کاملا انعطاف پذیر و راحت بوده و طبق تمام استانداردهای موجود ساخته و طراحی شده است. پس این نکته را در نظر داشته باشید که شما با استفاده های طولانی مدت از این محصول، دچار درد و خستگی نخواهید شد و فرزندان شما نهایت آرامش و لذت را با این بیگ بگ کودک تجربه خواهند کرد.

نوع دوخت محصول و جنس رویه آن

این بین بگ راحتی برای کودکان که دارای دوخت محکم و حرفه ای در سراسر قسمت رویه و بدنه است که دوام بسیار خوبی دارد و بر اثر ضربه و فشار صدمه نمی بیند و درصورت استفاده صحیح و درست سال ها برای شما مانند همان روز اول کاربرد خواهد داشت و همینطور رویه این محصول به هیچ عنوان موجب تعریق نمی شود و کاملا ضد آب می باشد. پس از بابت ریخته شدن آب و... بر روی آن اصلا نگران نباشید زیرا رویه این بین بگ کاملا آبگریز بوده و هر گونه آلودگی و لک با یک دستمال نمناک قابل پاکسازی می باشد. 

نحوه سفارش

این بین بگ دارای ضمانت دو ساله بوده است که برای شما این شرایط را فراهم می کند تا که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید. شما می توانید این کالا را از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...