بین بگ کودک با تکیه گاه مرتفع

mobl_87943

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک با تکیه گاه مرتفع محصولی بسیار شیک و بادوام از شرکت اینتکس، به همراه دو سال ضمانت نامه معتبر و ارسال رایگان به سراسر کشور

بین بگ کودک با تکیه گاه مرتفع محصولی زیبا و بسیار جذاب برای استفاده کودکان بوده که به صورت یک صندلی راحتی طراحی شده است. رویه این محصول از جنس پارچه مازراتی تهیه شده که دارای انعطاف و مقاومت بالایی نیز بوده و همینطور در برابر پوسیدگی و ساییدگی دچار هیچ گونه آسیب دیدگی نخواهد شد. محتوای داخل آن نیز از الیاف ابریشمی تشکیل شده که علاوه بر افزایش انعطاف این بین بگ، دارای خاصیت ضربه گیری نیز بوده و در برابر ضربه و فشار های وارد شده از مقاومت چشمگیری برخوردار می باشد. جنس رویه و مواد داخلی این بین بگ موجب شده تا این محصول در حین استفاده به راحتی با بدن کودک شما شکل گرفته و آن را در وضعیت مناسبی قرار دهد تا در استفاده های طولانی دچار درد و خستگی نشود. این محصول به گونه ای طراحی شده که می توان از آن علاوه بر صندلی راحتی به عنوان محیطی نرم و راحت نیز جهت استراحت استفاده نمود و همچنین با استفاده از زیپی که در قسمت زیری آن در نظر گرفته شده شما می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شست وشو قرار دهید و یا با تغییر میزان حجم مواد داخلی، آن را به فرم دلخواه کودک خود تبدیل نمایید. وزن این بین بگ تنها 4 کیلو گرم بوده ولی قادر است تا وزن 140 کیلو گرم را تحمل نماید. اگر شما نیز به این محصول جذاب علاقمند شده اید می توانید به راحتی و به صورت حضوری و یا اینترنتی و با مراجعه به فروشگاه اینتکس، آن را با قیمت مناسب و ضمانت نامه 2 ساله خریداری نمایید.

 نوع خانگی، محیط هایی مانند مهد کودک ها
 طول 80 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه مازراتی
 تحمل وزن 140 کیلوگرم
 محتوای داخلی  الیاف ابریشمی
 ضمانت نامه دو ساله
 کد محصول mobl_87943

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...