بین بگ کودک ایرانی

MBL-9989

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک ایرانی محصولی با کیفیت و دوام عالی، مناسب برای استفاده کودکان، تولید شده در طرح و رنگبندی های متنوع و جذاب در نمایندگی اینتکس

بین بگ کودک ایرانی یکی از دوست داشتنی ترین و با کیفیت ترین محصولات تولید شده در فروشگاه اینتکس بوده که می توان آن را برای بازی و استراحت کودک مورد استفاده قرار داد. با وجود جست و خیز و فعالیت کودک در هنگام بازی بر روی بین بگ، این محصول به هیچ عنوان دچار مشکل و افت کیفیت نخواهد شد و مناسب ترین گزینه برای تخلیه هیجانات و انرژی کودک شما محسوب می شود. جنس رویه این محصول از پارچه بسیار مرغوب و درجه یک انتخاب و ساخته شده و همینطور از استحکام و طول عمر بالایی نیز برخوردار است. به گونه ای که کودک تا هنگام نوجوانی می تواند از این بین بگ نهایت استفاده را داشته باشد و از آنجا که این محصول مختص کودکان است، دارای رنگ بندی و طراحی های فوق العاده زیبا و شاد بوده و به همین دلیل توجه بسیاری از کودکان را به سمت خود جلب کرده است. پس شما می توانید با توجه به رنگ دلخواه کودکان خود و حتی دکوراسیون اتاق کودک عزیزتان این محصول را سفارش داده و راحتی و آرامش را برای فرزندان خود فراهم سازید. این محصول کاملا ضد تعریق و ضد آب بوده که یکی از امتیازات مثبت این بین بگ کودک ایرانی به شمار می رود و علاوه بر آن بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه های احتمالی بوده که شما می توانید با خیالی آسوده از این کالا استفاده نمایید. همچنین این محصول با توجه به ابعاد و سایز مناسبی که داشته بسیار سبک بوده و شما می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید. مواد داخلی این محصول بسیار مقاوم و منعطف بوده که هنگام نشستن فرم بدن کودک را گرفته و راحتی بیشتری را ایجاد می کند. همچنین شما میتوانید رویه آن را جدا نموده و آن را با مواد شوینده و حتی لباس شویی شستشو دهید. شما عزیزان حهت سفارش این محصول می توانید به سایت اینتکس مراجعه کنید.

 نوع خانگی، مهد کودک ها
 طول 70 سانتی متر
 عرض 70 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 محتوای داخلی الیاف ابریشمی 
 ضمانت نامه  دو ساله
 اقلام همراه _
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 کد محصول MBL-9989

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...